Rietje 80

A

Anoniem

Guest
Hoi zie net dat je ergens anders schreef dat je een echo had ivm bloedverlies.
Ik heb ook al vier dagen licht bloedverlies, en ben vrijdag 7 weken.
Maar de vk zei dat ze tot 8 wk niets konden doen.??
Dus ik zit behoorlijk in de zenuwen nu..
Hoe was die bloeding bij jou?
Weet je nu waar het vandaan komt?
Hoelang duurde het?
Waarom mocht je een echo, wilde je dat zelf of boden ze het aan?
Achja het is overal anders, en ik vind het alleen rot om zo lang geen zekerheid te hebben.
Hoor ik van je>
Groet R

Hoi!
Ik heb net een reactie geplaatst in 'net zwanger... en nu bloedverlies'. Ik maakte me erg ongerust en daarom besloot de verloskundige bij uitzondering een echo te doen met 7 weken. Dat is zeker niet standaard, maar het KAN dus wel!
Het kan ook een contactbloeding zijn hoor (zie de reactie op t andere forum), dus maak je niet meteen al te druk! Ken je t boek 'Veilig Zwanger'? Daar heb ik erg veel aan, staat veel informatie in, ook over bloedverlies.
Sterkte ermee en als je meer wil weten hoor ik t graag!

Groetjes,
Rianne.

Hoi,
Nou, ik zou niet weten waar het van komt?
We hebben niet gevreeen, dit doen we  weer na de echo...raar he, maar het voelt nu nog niet goed.
en tillen?
Ik zou het echt niet weten...
hoop echt dat het niets is...Voel me nog zwanger, en troost me daar maar mee..
aangezien niemand het weet behalve op mijn werk..kan ik het er thuis met niemand over hebben..
rot hoor.
In ieder geval bedankt.
Maar waar kwam het bij jou vandaan dan..
En hoe was het verloop?
Elke dag hetzelfde, of eerst erger en dan weer minder?
Bij mij is het hetzelfde ongeveer.
Groet R

Hoi,
Nou, ik zou niet weten waar het van komt?
We hebben niet gevreeen, dit doen we  weer na de echo...raar he, maar het voelt nu nog niet goed.
en tillen?
Ik zou het echt niet weten...
hoop echt dat het niets is...Voel me nog zwanger, en troost me daar maar mee..
aangezien niemand het weet behalve op mijn werk..kan ik het er thuis met niemand over hebben..
rot hoor.
In ieder geval bedankt.
Maar waar kwam het bij jou vandaan dan..
En hoe was het verloop?
Elke dag hetzelfde, of eerst erger en dan weer minder?
Bij mij is het hetzelfde ongeveer.
Groet R

Hoi R,

Dat je je nog zwanger voelt is denk ik een goed teken. Dat betekent in ieder geval dat het kindje nog in je buik zit.
Bij mij kwam het bloedverlies in eerste instantie door het vrijen, denk ik. Daardoor is denk ik een wondje ontstaan en dat ging dan steeds weer bloeden. Ik had namelijk eerst rood bloed, dan wat bruin, dan even niks en dan weer rood. Dus ik had echt het idee dat er steeds een wondje open ging. Maar ook als je steeds wat rood bloedverlies hebt, hoeft het niet persé mis te zijn. In totaal heb ik 6 dagen achter elkaar bloedverlies gehad en daarvoor ook al een keer of drie. Die zes dagen bleef het steeds een beetje gelijk (de hoeveelheid).
Probeer anders nog eens de vk te bellen, geef aan dat je erg ongerust bent en vraag of je toch niet eerder een echo kunt krijgen!
Succes!

Groetjes,
Rianne.

Terug
Bovenaan