rietjes beker

A

Anoniem

Guest
teneerste sorry dat ik zo weinig reageer maar ik heb de puf er gewoon ff niet voor. pas 4 dagen in de week op en ben nu bijna 13 weken zwanger het hakt er behoorlijk in....

nu mijn vraag
ik lees dat behoorlijk was moeders een rietjesbeker gebruiken. nu kan vera ook uit een rietje drinken dus dat wil ik wel vaker doen. maar hoe maken jullie die rietjes aan de binnenkant schoon???

groetjes sibje

Hoi,
Daniëlle drinkt al maanden uit zo een rietjes beker van Nuby. Ik zet ze 's avonds gewoon in water met wat afwasmiddel en laat het de hele nacht weken. Af en toe gaan ze ook de vaatwasser in.
Groetjes van Sonja

hai,
Luna drinkt ook al heel lang uit de rietjesbeker van Nuby.
Ik zet hem inderdaad ook snachts in het water om te weken en kreeg
bij het reserve rietje wat ik gekocht had ook een borsteltje bij dus
is ook ideaal bij schoonmaken!
Het is echt een super fijne beker!
Succes,

Groetjes Samiera {Luna 11-08-2007}

Feline drinkt uit een gewone beker of glas (uiteraard van plastic) en soms met een rietje, maar ik heb weggooi rietjes.

groetjes Mariska

hoi,
net als wat samiera zei, en je kan het extra rietje plus schoonmaakborseltje kopen. zitten in één verpakking,verkrijgbaar bij de etos.
hoop dat je er één in de buurt hebt.

groetjes marianne

Ik gebruik ook gewone wegwerprietjes. En dan met gewone bekers. Lotte kan er dan niet zelf uit drinken, maar ik hou de beker vast en bied haar heel regelmatig drinken aan. En soms vraagt ze er ook zelf om, maar meestal hoeft dat niet, omdat ik het goed in de gaten hou hoeveel en wanneer ze drinkt. Gaat prima zo!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan