rietjes drinken

A

Anoniem

Guest
Een tijdje geleden stond er een topic over het drinken uit bekertjes, nou dat lukt Erikjan wel, maar niet uit een rietje. Heeft iemand nog tips, ik vind dat namelijk wel erg handig, voor als je eens je beker vergeet......

Wat drinken jullie kinderen zoal? Erikjan zweert bij roosvicee, ook wel yogho, karnemelk (bleeegh), en sapjes, maar roosvicee is het helemaal!

Janine

Hier wil het ook nog niet echt lukken uit een rietje. Maar ik ben ook niet zo fanatiek aan het proberen, neem eigenlijk altijd haar beker of flesje mee.

Chloë drinkt tegenwoordig eigenlijk alles; water, thee, sap enz...

Hoi,

Ja sommige rietjes ginggen hier in het begin makkelijker dan andere..
Die van de pakjes roosvicee waren voor hier perfect! zachtjes knijpen en kijken of je uk het doorheeft.

Groetjes Debby

Tja sommige dingen heeft de 1 weer eerder door dan de ander!
Ik dacht een paar maanden terug goh ik zal s proberen of ze uit n rietje kan drinken (aangezien dr neef het pas met bijna 2 jaar doorhad..) en ja hoor ze dronk eruit alsof ze niet anders gewend was!!!
Soms sta je zo versteld van wat je kindje al kan!
Eigenlijk drinkt Aimée altijd water en dat vindt ze heerlijk verder krijgt ze dus wel s een slokje van mijn pakje (fristi, roosvivee, appelsap) of milkshake!! En verder drinkt ze nog borstvoeding!

Liefs L81

Terug
Bovenaan