Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, als je zwanger wilt worden denk je ook aan straks rondrijden met die kleine achterin. Dus toch maar dat rij-examen, omdanks de examenangst. Maar vandaag ben ik voor de 2e keer gezakt en ik was al ongesteld geworden, dus weer dubbel mis....
je bent dan zo lekker onafhankelijk he?
maar kop op meid! 3x is scheepsrecht,alleen balen dat het tegenwoordig zo duur is! enne ondanks mijn examenangst heb ik het de derde keer ook gehaald... dus succes!
Hallo,ik ben ook bijna aan mijn rijexamen toe.Had vorige week een t.t.t en die heb ik giga verknald.Ik was ook onwijs zenuwachtig,hopelijk is dat volgende maand minder!!
Succes als je straks aan de beurt bent. Een ttt helpt wel, dan weet je wat je kan verwachten. Ik heb het de 1e keer verknald en reed nu juist heel goed. Maar dus toch gezakt, niet genoeg vooruit gekeken. Het is tegenwoordig geen eitje en erg duur, maar we gaan maar weer verder.