Rijstebloem

<p>Hi allen,</p><p>Wij geven onze dochter sinds kort savonds een papfles. Ze slaapt hier beter op, ook al weet ik dat fit niet wetenschappelijk bewezen is. Ik vraag me wel af hoe anderen de papfles doen. De rijstebloem die ik nu gebruik blijft vrij dun, het komt wel deels door de speen, maar hoe verder de fles vordert hoe meer hij verstopt raakt. Welke merk pap gebruiken jullie en met welke speen? We gebruiken nu Avent natural speen 2. De papspeen is veels te groot voor deze pap.</p>
 
Zoals je al zegt: na een tijdje raakt het verstopt, want pap heeft tijd nodig om wat in te dikken!
Maak de papfles dus iets te warm, en laat hem een paar minuutjes staan voordat je hem geeft. Grotere speen zul je dan wel nodig hebben (ik vond de papspeen ook veel te groot, maar kwestie van uitproberen wat wel werkt)
 
Ik geef een heel klein schepje rijstebloem erdoor en gebruik daarbij speen 3 van dr Brown. Ik denk dat als je er meer pap door doet deze speen ook niet meer goed is.
 
Allemaal 10x niks indd, nog nooit een goeie pap flessen speen gevonden. Tenzij je je kind havermout erdoor geeft ofzo, zo groot is die opening?
Ik geef rijstebloem nu als pap 60cc met 3 en half schepje rijstebloem(schepje van nutrilon) en even later alsnog de rest van haar flesje, werkt het beste vind ik, en oefent ze ook gelijk met een lepeltje eten?
 
Terug
Bovenaan