rijstebloem

Hallo,

Mijn dochtertje is vier maanden en krijgt flesvoeding. Sinds twee weken drinkt ze haar fles, 180 en 6 schepjes, helemaal leeg!! Maar nu begint ze soms na de voeding te huilen en heeft ze nog honger.....
Kan je ook rijstebloem door alle voedingen doen, of is het verstandig om dit alleen in de laatste fles te doen? Zijn er moeders die hier ervaring mee hebben?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt
 
Hallo

Rijstebloem mag vanaf 4 maanden, je zou ook met het cb in overleg kunnen om de fles wat te verhogen b.v van 180cc naar 210 cc en 7 schepjes, en in de laatste en evt. de eerste rijsterbloem. Dit hebben wij n.l zo gedaan en dat ging uitstekend.

Wij kregen ook het advies van het cb om biobim i.p.v rijstebloem te geven dat was voor de ontlasting fijner en zou iets meer vullen. Het werkte bij ons heel goed en ze vondt het ook heerlijk
Biobim kunje bij een buys en co (natuur winkwel)kopen.

Succes!
 
Het lijkt mij dat je kindje inderdaad al toe is aan pap (rijstebloem in haar voeding). Misschien lust ze ook wel een fruithapje. Je mag er met 4 maanden al mee beginnen. De meeste kindjes hebben het echter pas nodig rond de 6 maanden. Misschien is jouw kindje gewoon net iets sneller.
Sucses ermee.
 
Terug
Bovenaan