rijstebloem!!

Hallo mijn dochtertje is 5 mnd en zij slaapt nog steeds niet door. Nu heb ik rijstebloem geprobeerd maar daar krijgt ze harde poep van. Ik ben ermee gestopt,al ruim 3 weken maar haar ontlastig blijft een beetje dik. Kan dat ook komen doordat ze ouder wordt? Dat hoor ik ook wel eens. En ik ben erg benieuwd hoe jullie dat hebben aangepakt. Advies SVP!!!!
Groetjes Sats
 
Hoi Sats

Wij hadden dat probleem ook bij onze dochter, op advies van het cb hebben we Biobim geprobeerd en dit werkte goed, het duurt wel evenhoor voordat ze er aan gewend zijn, je kunt wat meer vocht geven tussendoor(water-venkelthee-laxorosvise). Biobim kun je bij een natuur-reformwinkel bijv. buys en co kopen.
Succes!
 
Hoi Sats

Wat je ook nog kan proberen is een beetje laxo van Roosvice (schrijf je dat zo?) door de pap doen en verder is vocht absolute must voor een zachte ontlasting.

Succes
Evelyne
 
Hallo Sats,
Ik ben sinds kort ook begonnen met rijstebloem. Mijn dochter heeft ook dikke ontlasting. Daarvoor heeft ze dat nooit gehad. Ook heeft ze net een aantal dagen koorts achter de rug. Op een gegeven moment heeft ze een enorme luier volgepoept, en toen klaarde het op. Ik vermoed ook dat dit van de rijstebloem komt. Ik hoop dat er meerdere moeders reageren en hier een antwoord op hebben. Ik herken het in ieder geval wel.

Diane
 
Terug
Bovenaan