Rijstebloem

Rijstebloem, je hoort zoveel verschillende dingen hierover.

Op de verpakking staat vanaf 4 maanden.
Maar je hoort al vaak dat mensen het eerder doen.

Mijn zoontje Koen is 12 weken en slpaat nog niet helemaal door.

Wat zijn jullie ervaringen met rijstebloem eerder dan 4 maanden ??

Ben benieuwd,

Jeannettegrr
 
Hoi,

Hier ben ik weer. Ik heb de tip met rijstebloem gekregen toen Enzo 10 weken oud was. Ik ben begonnen met 2 theelepels, de volgende nacht 3 en op een gegeven moment kunnen ze erop doorslapen. Wij hebben zelf dat geluk niet gehad omdat Enzo tussendoor in het ziekenhuis heeft gelegen en sliep daarna op een gegeven moment zelf door. (hij was wat angstig geworden)  Van buren en vriendinnen heb ik gehoord dat je het aantal theelepeltjes kunt opvoeren totdat ze wat langer gaan slapen. Zij hadden er wel baat bij. Dan kun je meteen zien hoe hij erop reageert wanneer je rustig begint. (krampjes, ontlasting ed) Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes de mama van Enzo

 
hai,

Heb je al geprobeerd om zijn "normale voeding" op te hogen, of de laatste
voeding een voeding voor hongerige baby's te geven?
succes...

Groetjes marloes  
 
Hoi,

Mijn zoontje sliep ook maar niet door, ja soms per toeval.
Inmiddels geven we hem de fles van 17.00 uur half om half, gewoon en voeding vvor hongerig baby's.
En de laatste fles krijgt hij een hele fles van de hongerige baby en die krijgt 'ie                           om 21.30 uur en ik moet hem 's morgens vak wakker maken om   ongeveer 9.00 uur.
Straks ga ik ook proberen met rijstebloem. Hij is nu 12 weken dus dan kunnen we zo langzamerhand wel beginnen met   een papfles.

Groetjes Sonja
 
Terug
Bovenaan