rijstebloem

Hallo,
Tijs is nu 16 weken en ik doe sinds 2 weken ook rijstebloem door de laatste voeding.
Ik ben met een klein theelepeltje begonnen en dat opgebouwd. Nu krijgt hij 3 van die schepjes door de laatste fles van 19.00 uur en slaapt lekker door tot de volgende morgen 7.00 uur. Het is geen garantie dat je kindje gaat doorslapen of langer gaat slapen en ze kunnen er wel krampjes van krijgen maar je kunt het altijd uitproberen toch?
Soms moet je gewoon naar je kindje kijken en dan weet je moedergevoel echt wel wat hij/zij nodig zal hebben. Lukt het niet,kun je altijd nog stoppen toch?
Succes

Hoi,
Mijn meisje slaapt al goed door,maar ik moet wel steeds fles ophogen,vandaar dat ik wat rijstebloem wil gaan gebruiken,want de laatste fles is al 240 cc,ze is 15 wkn(morgen).
Groetjes Gaby

hoi hoi
gewoon doen!
mijn zoontje van 9 weken krijgt het al sinds hij 5 weken is en mijn dochter (inmiddels 2 ) kreeg het ook al vanaf 5 weken en ze sliepen allebei door met 6 weken (geen garantie) en ook hebben ze allebei geen kramp van gehad
succes

Hoi,
Ik geef nu 1 thee lepeltje,maar ik zou ook graag weten hoeveel iedereen geeft?En hoe doen jullie het maken,eerst water warmen,dan voeding ,goed schudden en dan rijstebloem en weer schudden of de voeding gelijk met rijstebloem?
Groetjes Gaby

Terug
Bovenaan