rijstebloem.

ik wilde vragen wie er ervaring heeft met rijstebloem door het laatste flesje te geven?

want wij gaan vanavond dat voor het eerst proberen en hopen dat ons dochtertje dan minder honger heeft en goed doorslaapt.is dat nou ook echt zo met rijstebloem?

want gistereavond ook.ze had net een volle flesje gehad (de hoeveelheid die ze mag) en wilde haar in bedje stoppen en het was weer huilen van de honger,dus weer ietsjes geven en toen ging het goed.

dus ik hoop dat er mensen zijn die goeie ervaringen hebben met rijstebloem.

groetjes van esther( mama van rebecca,bijna 5mnd).

Hi,
Heel veel mensen zweren erbij, maar  bij ons heeft het niets geholpen.
Onze knul van bijna 7 maanden slaapt nog steeds niet door.
Hij heeft 's nachts geen voeding nodig, maar wel even een aai over de bol en zijn muziekje weer aan en de speen er natuurlijk in.
Ook krijgt hij 's avonds nog een late voeding.
Hopelijk werkt het bij jullie kleine wel!
Groetjes junimama

Hoi Esther,

Mijn zoontje is vandaag precies 19 weken en ik gebruik sinds een paar dagen op advies van het cb rijstebloem. Hij werd altijd wel 4 keer wakker per nacht en dat loste ik dan op door hem een speentje te geven wat uiteindelijk de fles werd. En door die rijstebloem slaapt hij prima. Hij krijgt om ongeveer 10.30  de laatste fles met de   2 schepjes rijstebloem en slaapt door tot 6 uur.

Ik ben er in ieder geval heel erg bij mee, ant nu kan ik ook eindelijk wat slaap in gaan halen.

gr laura

Hallo,

Ik geef mijn zoontje Jesse 5.5 maand oud 2 schepjes rijstebloem
door zijn laaste voeding van 19.30 en dat gaat goed.
Hij slaapt door tot de volgende ochtend 08.30 dat is wel lekker hoor
Ik hoop dat het bij jou kleine ook zo goed gaat
succes

Groetjes Tamara mv Jesse

toeval???? ik denk het niet.maar onze dochtertje heeft dus al 3 nachten lekker door geslapen en dat allemaal door de rijstebloem.

heerlijk.ben er erg tevreden over.

groetjes esther(mama van rebecca,bijns 5 mnd)

Terug
Bovenaan