Rijstebloem

Hoi,

Marin mag nu in haar laatste fles wat rijstebloem. Maar dat vindt ze zo lekker, dat ze nu haar gewone flesjes niet meer wil. Dus heb ik vandaag door alle flessen  een klein schepje rijstebloem gedaan en die dronk ze prompt allemaal leeg. Maar ik zit me nu ineens af te vragen of dat eigenlijk wel mag.

Iemand die dit weet?

Liefs Annemarie

Hallo Annemarie,

Yoëll krijgt al vanaf dat ie 3,5 maand is door alle flessen 3 scheppen rijstebloem.....op het bureau en bij de kinderarts vinden ze het geen probleem...hij groeit er niet extra veel van dus dat scheelt..., hij krijgt nu 3x per dag een papje en 1x per dag de fles

het papje met 6 dikke scheppen rijstebloem erdoor en de fles nog steeds met 3 schepjes

Dus als ze het lekker vind zou ik het gewoon doen hoor....of je eigen gevoel moet er niet goed bij zijn...

Groetjes Denise

hoi!
Ik heb gehoord dat ze er behoorlijk vet van worden  Toen mijn dochter nogal aan de lage kant van de groeicurve zat werd ons aangeraden om vooral veel pap te geven (heeft niet gewerkt trouwens, haha). Ik denk niet dat het kwaad kan als je in elke fles een klein beetje doet hoor! Anders even het cb bellen. Gebruik je trouwens vanille smaak? Mijn vader had een programma op tv gezien over vanille aroma dat baby-produkt-fabrikanten gebruiken en mijn maag draaide er van om. Ik zal het maar even niet hier plaatsen maar het komt er op neer dat de vanille smaakstof die sommige fabrikanten in europa gebruiken ' verslavend'    is voor babies en ze dus alleen maar alles van dat merk willen eten, waardoor je meer gaat kopen, etc. etc.....
liefs Stephanie

Geen idee....maar zolang ze er geen last van heeft lijkt mij dat het geen kwaad kan. Ik heb mirthe 2keer een fles bv met rijstebloem gedaan en 2 keer hele nacht gekrijst...nou dat spul geen ik dus niet meer.

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties.

@ Stephanie: ik heb nu idd de vanillevariant, omdat die andere uitverkocht was, maar het volgende pak wordt wel de normale, ben benieuwd of ze die dan wel lust!

Ik doe maar een klein beetje erin, 1 maatschepje van de similac.

Wat betreft dik worden: ze is niet echt groot (63 cm en 6025 gr) dus wat dat betreft kan het denk ik wel.

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan