Rijstebloem

Hoi dames,

Vraagje: zijn er al moeders die 's avonds wat rijstebloem door de fles doen?
Het mag 'officieel' pas vanaf 4 maanden geloof ik, maar ik hoorde van iemand dat diegene er al eerder mee was begonnen. We doen nu sinds een week nutriton door de fles en Jaimy drinkt nu heel goed. Maar hij komt nog wel vaak 's nachts voor een fles. Gister dronk hij 's avonds zo'n 210cc op en sliep ook meteen hele nacht door. Het lijkt me zo fijn om 'm 's avonds een goede bodem te geven zodat hij lekker de nacht doorslaapt.
Het CB vragen heeft geen nut denk ik, ik denk dat ik hun antwoord wel weet......
Iemand van jullie al ervaring met rijstebloem?? Nog even wachten of gaan proberen?
Oja, Jaimy is 12 weken oud.
 
Gewoon lekker geven ! Wij gaven ons kleine meisje almet6 weken pap. Zeesoldaat hongerig tot dat we pap bij de laatste fles deden en sliep gelijk super!We begonnen met 1 schepje pap,gewoon dat lepeltje dat bij de voeding zit ( Poeder melk)

Succes!
 
4 maanden wordt geadviseerd omdat de darmen van je kindje na de geboorte nog niet helemaal ontwikkeld zijn en dus eerst de kans moeten krijgen aan melk te wennen en na verloop van tijd dus pas aan ander voedsel. Houd dus wel goed in de gaten hoe je kindje erop reageert.
 
Terug
Bovenaan