Rijstebloempap

<p>Hi allemaal, </p><p>ik heb een dochter van bijna drie maanden oud. Na heeeel veel gelezen te hebben over rijstebloempap heb ik haar gisteren in twee flesvoedingen een lepeltje (Nutrilonschepje) rijstebloempap gedaan. Dit is eigenlijk voor kindjes vanaf 4 maanden maar ik las overal dat dit maar een adviesleeftijd is. De normale dosering is 2 eetlepels dus wat ik heb gegeven is echt heel weinig. Nu heeft ze vannacht voor het eerst doorgeslapen. Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn of zou het dan toch door de rijstebloempap komen? Hebben meer mensen hier ervaring mee? Ik hoef verder geen advies over het wel of niet geven bij minder dan 4 maanden want ik weet dat dat inderdaad op de verpakking staat. Ben gewoon nieuwsgierig wat de ervaringen zijn van anderen met rijstebloempap? <br /><br /></p><p>Liefs M</p>
 
Ik ben gister ook begonnen 3 maanden oud gaat super kan van pap komen dat je baby nodig heb die van ons idergeval wel we gaan ook hapjes geven van de week
 
Bedankt voor je reactie! Hapjes durf ik nog niet aan, dan moet ze echt nog iets ouder zijn. Ben benieuwd hoe jouw kleine daarop reageert! Succes! 
 
Hoi,
Ik begon ook met 3,5 maanden hoor nooit problemen gehad! In ons tijd bestond al dat advies niet eens dus ging alles op moedergevoel :). Doorslapen kan idd daardoor komen als het goed gaat zou je door kunnen gaan fijn toch? ?
 
Hapjes geven gaat goed nergens laat van die van ons had al vanaf geboorte 0 x kramp daarna ook nooit gehad.
 
 
Terug
Bovenaan