rijstewafels enz

hoi hoi..
ja het is zo ver,Mila mag vanalles te knabbelen nu!
Nou is mijn vraag welke rijstewafels kun je het beste nemen en welke koekjes en soepstengels?
je hebt namelijk ook rijstewafels met zeezout enz..die lijken me niet zo geschikt...
en zijn die bambix koekjes trouwens wat?
ik wil niet te veel met zoet enzo..
alvast bedankt voor de tips..groetjes piewie

Wij hebben van bambix de baby-rijstewafeltjes. Daar zit geen zout in. Kian vind het alleen niks, want hij houdt niet van stukjes in z'n mond. hihi. Komt nog wel.
Liefs Nelleke

dat vroeg ik me ook af maar heb vandaag de rijstewafeltjes gevonden van bambix je hebt ze in naturel en met honing. (dacht dat ze pas na 1 jaar honing mochten)
en ik heef ook stukje komkommer en een liga voor 6 maanden aan iris. iris bijt stukjes met de kaak af.
beetje alla rapley methode maar ze krijgt wel fijne groente prakje en fruitprakje
groeten petra

hoi,
de rijstewafel met honing mag je inderdaad pas geven als ze een jaar zijn,  ikgeef mijn dochter  ook kort gekookte groente (blijft het nog knapperig), stukjes geroosterd brood, crackertjes, koekjes van de reform winkel(zijn zonder suiker).
groetjes steffie

Hoi,

die met honing zijn voor als ze ouder zijn, er zijn speciale voor kindjes vanaf 6 maanden. Tess vindt ze wel aardig, maar ze vind liga of bam,bix koekjes lekkerder. Ook geef ik broodkorsten, komkommer, stukjes appel (kan je nu leuk met je tandjes raspen ;0)) en gewoon brood, krentenbol (zonder de krenten) banaan, sperziebonen (vies, volgens Tess  ;0))

Succes! groetjes Nands

Mirne vond die rijstewafels eerst ook niets, maar ze heeft nu door dat je er gewoon op moet sabbelen in plaats van ze eerst met je handen stuk te maken en dan die vieze grote brokken in je mond te steken. Sommige (de meeste) mini rijstwafels eindigen geheel platgelikt op de vloer. Maar ze vermaakt zich er prima mee en het is veiliger speelgoed dan een krant (die steekt ze ook in haar mond, hele mond vol zwarte inkt, juk juk)

Die 'start koekjes' vond ze eerst ook stom omdat er niets af kwam. maar na een tijdje likken komt er een ligt zoete vanille smaak vanaf. Ik vind het zelf niet zo lekker (beetje wee) maar Mirne vindt ze wel ok.

Barbara
Mirne is nu 8 maanden

haha wat grappig om te lezen haha
nou ik heb dus de bambix koekjes geprobeerd..dat vindt ze wel lekker hoor! en de bambix rijstewafeltjes ook.de lig is trouwens ook een goeie was ik helemaal vergeten.
wel lachen hoor al   dat gesmikkel..heerlijk om te zien.
Mila hapt er ook nog hele stukken af..ze sabbelt er dus niet alleen aan maar hapt de hele kop van het bambix bere koekje af!
maf kind..haha
groetjes piewie

Terug
Bovenaan