rijstwafel of stukje brood? of pap in de eerste fles?

A

Anoniem

Guest
He meiden,
Wat ik mij afvroeg ik zag dat jullie nu ook al zijn begonnen met rijstwafel en een stukje brood te geven....

Mijn vraag is: hoe bieden jullie dit aan?
kunnen ze dit al kauwen en goed slikken? mijn dametje is nu 24 weken, en zit al op het fruit en groente.

Oja, en de eerste fles s'ochtends doen jullie daar ook rijstebloem in?
Ze zit deze week voor het eerst op 4 flessen, dat gaat goed.

Ik hoor het graag, thanks
Miranda

Hoi,

Wij zijn begonnen met de rijstwafel omdat ze tandjes heeft en echt wil bijten & kauwen. Dus ik geef haar af en toe zo'n klein rijstwafeltje (speciaal voor kinderen) en die 'eet' ze dan op. Het zijn vrij kleine wafeltjes en meestal vind ik overal stukjes terug, maar ze vindt het wel heel leuk om ze in d'r mond te stoppen en te oefenen.
Broodkorstjes vind ik niet zo'n succes (nog), dus we houden het voorlopig even op de rijstwafels.

Oh, Heather is van 15-11.

Groetjes, KT

wij geven alleen nutrix (1 schep) door de laatste fles. Ze heeft met die opvolgmelk ook niet zo veel behoefte aan nutrix.

hallo,

ik geef mijn zoontje af en toe een korstje brood om te oefenen gewoon in de hand, die sabbelt hij dan rustig op, met rijstewafels heb ik niet zo'n goede ervaring want daar is mijn dochtertje bijna in gestikt, omdat dat niet zo goed wegsmelt, dus dat durf ik niet te geven, maar hij krijgt wel elke middag een liga, en over een week of 2 ga ik hem s'morgens een papfles geven, hij eet nu goed z'n groente en fruit en zit nog op 3 flessen.

groetjes susanne

Terug
Bovenaan