Rik in zijn nieuwe tent (foto) en zijn verjaardagskado is er (foto)

Wat een heerlijke foto van Rik in zijn tent. Wat kunnen kinderen toch stralen!
Vindt Rik die vormenstoof van FisherPrice ook zo leuk? Bas heeft hem ook, maar snapt de vormen nog niet zo goed, maar hij vindt het wel helemaal geweldig om er van alles in te stoppen (dekseltje erop, dekseltje eraf) en om op alle knopjes te drukken (Hhhmm, dat is lekker, ik vindt jou leuk.....). En uit zetten heeft geen zin meer, want meneertje weet dondersgoed hoe hij weer aan gaat.

Groetjes en een dikke kus voor jullie kampeerder,
Karin

PS: Rik is één dag ouder of jonger dan Bas. Ik voel me nu wel een slechte moeder dat ik nog niet weet wat hij voor zijn verjaardag gaat krijgen, laat staan dat ik het al in huis heb !

hai Sas,
ziet dr gezellig uit in zo'n tentje! Leuk ideetje..! maarja Jelte had een een enorme verlanglijst! haha...
Moeilijk om zn autootje nog niet te geven vind je niet?
Ik heb al ff een driewieler hier in ons tuinhuisje staan, moet me nog een weekje inhouden!!!

gr. Sas.

Hoi meid,

wat een leuke foto van Rik in zijn tent zeg! Wat kan die mooi lachen!!
Hijs echt trots zo te zien, haha!

En wat een leuk verjaardagscadeuatje voor hem!!

Liefs Debby.

Hij vermaakt zich zo te zien goed in zijn tentje. Lekker een eigen plekje!

Ons zoontje wordt 29-06 1 jaar, geen idee wat we voor hem gaan kopen........................................maar genoeg tips te vinden op het forum, dat komt vast goed.

Groetjes,
Eveline

Hoi HOi,

Die loopauto, van welk merk is dat en waar heb je hem gekocht?

Groetjes Karin

quote: karin777 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2008 13:57:25'));

Hoi HOi,

Die loopauto, van welk merk is dat en waar heb je hem gekocht?

Groetjes Karin

Hoi Karin!!

Ik heb hem bij babywalz gekocht en hij is van Chicco!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

quote: sasjeroen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2008 11:11:13'));

hai Sas,
ziet dr gezellig uit in zo'n tentje! Leuk ideetje..! maarja Jelte had een een enorme verlanglijst! haha...
Moeilijk om zn autootje nog niet te geven vind je niet?
Ik heb al ff een driewieler hier in ons tuinhuisje staan, moet me nog een weekje inhouden!!!

gr. Sas.

Tis idd best moeilijk om niet te geven, maar heb hem dus braaf boven gezet!!

Maar hij heeft   hem al wel gezien hoor en vond hem erg leuk dus da komt goed 4 juli!!

X Saskia

Terug
Bovenaan