Rik op het CB geweest!

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Even maar weer eens een kleine update!!
We waren vandaag bij het bureau en Rik doet het erg goed! Hij liep kwa ontwikkeling zelfs een stkje voor. Hij heeft de arts mooi laten zien dat ie kan stappen en hij zei asjebief toen het blokje aan haar moest geven!!!!!

Verder woog ie 10,8 kg en is ie 82 cm lang!!!!!!! Hij liep PERFECT met de curve )al ben ik niet zo van dat moet, toch leuk om te horen nietwaar).

De prikjes waren wat minder maarja dat hoort er eenmaal bij en nu is ie ervan af tot zijn 4 jaar!!! Even afwachten wat deze BMR prikjes nu gaa doen natuurlijk. Maar goed dat merken we over 10 dagen wel weer!!

Meerder met de kleintjes naar het bureau geweest? Misschien leuk om ook even te melden hoe zwaar en lang de kleintjes zijn!

Dikke kus van een trotse moeder!

Saskia
mv Rik 04/07/07

Hoi Saskia,

wat heerlijk dat je kereltje het zo goed doet. Dat doet een moeder toch goed!

Stijn moest eigenlijk twee weken geleden maar was toen niet fit en nu moeten we drie oktober naar het cb. Heerlijk he dat ze dan voor zo'n lange periode van de entingen af zijn!

Ik hoop dat Rik geen last krijgt van de prikken.

Groetjes van marloes

Hoi Saskia,

Heerlijk he als alles gewoon weer goed blijkt te gaan. En dat die al alsjeblieft kan zeggen, dat is echt heel erg knap. Hier wordt een hoop gepraat maar ik versta er niets van. Marissa was trouwens 2 weken geleden 74 cm en 9050 gram

groetjes Linda

Hoi Saskia,
wat fijn dat alles weer is goed gegaan.
Daniëlle was 25 augustus bij het cb, ze woog toen 9360 en was 78 cm, ze is van 22 juni 2007. Ze zit iets onder het gemiddelde maar voor doen goed zei de arts omdat ze vrij klein was bij dr geboorte. (2860gr)

groetjes van Sonja

Hoi Hoi,

Wat goed nieuws dat je mannetje het zo lekker doet.

Jennifer is gisteren geweest en weegt 11,8 kg en is 79 cm.

Ze gaat nu iets omlaag in de curve richting gemiddeld!!! Tja ze loopt nu de hele dag dus het babyvet gaat er zo wel van af. Merk dat behoorlijk aan haar broeken die vallen nu van haar kontje af..hihi...

Ook haar prikjes gehad ik hoop niet  dat ze er volgende week last van zal krijgen...

gr. Ilone

Hoi Hoi,

Altijd leuk om te horen dat het goed gaat met je kindje! Justin is nu 16 maanden en weegt 11,2 kilo en is 80cm! Dus dat is volgens mij prima.

groetjes mirjam

Terug
Bovenaan