Rillerig...! Brrr....

Zal het ook een kwaaltje zijn?

Ik ben de laatste dagen (als ik s avonds lekker op de bank  zit) zo rillerig (terwijl de verwarming toch lekker aan staat).... Dus dan maar weer een dekentje over me heen!

Kan iemand mij vertellen of dat erbij hoort??

Lfs C.

Hallo C,
Ik heb vandaag ontdekt dat ik eindelijk zwanger ben na dik 2 jaar proberen,en ook ik heb het s' avonds erg koud maar kan me niet herrineren of ik dit bij mijn dochter ook had zij is inmiddels al 7.
Toen ik van haar zwanger was en al wat verder, had ik het juist heel warm.
Ik hoop dat alles goed gaat bij jou en ook bij mij heb er zo lang op gewacht.
Groetjes San33

ja dat heb ik ook! Ik was er van uit gegaan dat ik griep zou krijgen, maar zo valt er wel weer een stukje van de puzzel op zijn plaats.

Nog twee nachtjes slapen... voor de echo!! Als het goed zit dan ga ik dan denk ik ook los met van alles kopen en zo...

Heb ik ook!!!! Vooral 's avonds inderdaad! Ik heb ook echt de neiging om onder een lekker fleeceplaidje te kruipen. En ik ben 's avonds zooo moe. Nooit gehad dat ik tijdens een film kijken al naar bed wil, maar nu wel. (en mijn darmen rommelen meer en ik heb rechts steeds steken in mijn onderbuik en het voelt de hele dag alsof ik gisteren flink de bloemetjes heb buiten gezet, niet echt misselijk maar een beetje brak....) Nou ja, als dat het enige is!

Terug
Bovenaan