@ Rimke S

A

Anoniem

Guest
Hoi Rimke,

Ik zou je laten weten hoe het is gegaan bij de osteopaat met Nora dus dat ga ik nu even doen! We zijn nu twee keer bij hem geweest en de eerste keer ging het daarna slechter met haar, hij vond haar heel erg onrustig en ze heeft dan ook de hele tijd gekrijst. Ze zou veel slapen daarna... niet dus. Maar goed, donderdag weer geweest en ze is overdag wel vrolijker en heeft een hele nacht doorgeslapen gisteren. Wij blij!

De osteopaat voelt een druk in Nora's schedel en die gaat hij verminderen. Hij verwacht nog een of twee behandelingen dus we hebben hoop dat het beter gaat. Ze zit zichzelf zo in de weg namelijk. Hoe vaak ben je met Maudy geweest?

Is ze nu een rustig meisje?

Groetjes, Jessica

He!!!

Maudy zou na behandelingen ook veel slapen...........whahaha, ze hoorde bij de kleine groep die erg actief werd...............helaas.
Super om te lezen dat Nora lekker heeft doorgeslapen, hou even vol, het wordt echt nog beter..............je zult zien over een aantal behandelingen...............wij zijn met Maudy uiteindelijk denk ik zo'n 6 / 7 keer geweest en nu zijn we ontslagen zeg maar.

Ik hoop dat het voor jullie net zo goed gaat werken als bij ons, Maudy had die richel op haar hoofdje ook, en die is echt weg.............

Geef Nora een dikke knuffel en hou haar maar lekker vast na de volgende behandeling, maudy was ook altijd even stevig over de zeik. Zielig he? Is ze al terug gebracht in de foetus houding?? Bij maudy deed hij dat na 4 keer ofzo, is even een rot gezicht, maar uiteindelijk zie je haar helemaal ontspannen!

Hoop dat je meisje lekker blijft lachen en vannacht ook weer doorslaapt!!
Ben benieuwd naar het vervolg!!

Kus!

Hey!

Vandaag ging het weer super met Nora, erg gezellig en vannacht goed geslapen. Wie weet is het nu een relaxed meisje... Ze is nog niet in foetushouding teruggebracht, hij is voornamelijk bezig met haar schedel en het loslaten van slijm in haar longen. Het zit daar erg vast namelijk. In ieder geval kan Nora zich sinds een weekje aan de tafel omhoog trekken en tijgert ze de hele kamer door en dat is voor ons al heel bijzonder.

Maudy behoort dus ook niet tot de groep kinderen die de behandelingen rustig ondergaan? hahaha! Nou, dat herken ik wel. Wij hebben een nogal pittig grietje en dat is maar goed ook.

Ik hou je op de hoogte van de vorderingen. Ik hoop echt dat ze vanaf nu beter in haar vel gaat zitten, los van alle sprongetjes natuurlijk.

Liefs

Whahaha, het is idd maar goed dat er wat pit in zit............hebben ze later nog baat bij hoor!
Super dat Nora het weer zo goed gedaan heeft! Fijn om te zien he? Een heel ander kind, super!!!
Ben blij dat het jullie en Nora zo helpt!!

Fijne avond!

Hallo!!!

Stef heeft 4 behandelingen gehad voor een hardnekkige voorkeurshouding. Ook hij behoort tot de groep die vooral niet lekker lang gaan slapen na de behandeling. Maar de Osteopaat had mij dat ook verteld. Dat het ene kindje wel veel slaapt na de behandeling en de ander juist niet. Ook vertelde hij dat het kon zijn dat Stef na de behandeling eerst onrustiger kon worden, voordat het beter ging.

Dus wat jij van Nora beschrijft, is wat onze Osteopaat ons op had gewezen.

Maar fijn om te lezen dat jullie wel al vooruitgang zien! Stef was na 4 behandelingen helemaal van zijn voorkeurshouding af! Hopelijk gaat het bij jullie ook zo voorspoedig.

Groetjes,
Susan

Hoihoi,

Zo te lezen moeten we dus nog wat geduld hebben en is het normaal dat Nora het even 'slechter' doet na een bezoekje aan de osteopaat. We zien het wel, als het maar helpt want zo is het voor haar ook niet zo leuk. De voorkeurshouding is nog maar minimaal, gelukkig. Vannacht wel weer een draak van een nacht en vandaag is mevrouwtje echt niet blij, hopelijk blijft het bij deze dag. Vorige week was ze ziek, diarree en overgeven dus misschien heeft het daar mee te maken.

@ Rimke: hoe is het met Maudy? Ik las bij een ander topic over slijmerige ontlasting?

Bedankt voor de reacties!

Groetjes, Jessica

Heee!

En hoe gaat het ondertussen met Nora?? Al wat kalmer, of nog steeds een opgewonden standje............?? Hoop dat het ondertussen wat beter gaat!!

Maudy heeft idd iets van diarree, enorme spuitluiers in ieder geval..............kijk het dit weekend nog aan en anders ga ik maandag naar de huisarts met haar, hoewel ik me eigenlijk niet zo'n vreselijke zorgen maak, vind ik het slijm toch raar..............zal wel niet zijn maar voor de zekerheid.............

Fijn weekend!!!

Liefs Rimke

Hoi Rimke.
Ik lees net je bericht van de zuur ruikende en slijmerige ontlasting van Maury. Onze dochter heeft hiervan ook wel eens last. Ze heeft last van overgevoelige darmpjes moet ook erg voorzichtig zijn met voeding, vooral als ze iets 'nieuws' krijgt. Bijv appel krijgt ze gisting van, opgezette buik. Maaaarrr.... Om de darmflora te ondersteunen gebruik ik nu probiotica wat heel goed werkt. Haar ontlasting is beter en het verwerkt als het ware beter, want voorheen poepte ze veel stukjes uit (kon precies zien wat ze gegeten had).. Bah, vies onderwerp, maar goed...hahaha...Heeft Maury dát ook?
Misschien is het het proberen waard? Het heet Orthiflor Junior, is te koop op internet (ff google-en) en in gezondheidswinkels. Duur maar je doet er lang mee en het werkt.
1 á 1,5 schepje door de fles 1x dgs.

Terug
Bovenaan