Hey Nancy,
Wachten duurt zoooooo lang......
Mijn eerste is precies 3 weken te vroeg geboren, dus ik keek echt naar 14 december uit, ik heb het gevoel alsof ik nu al over tijd loop.
Ik had er zo op gehoopt dat we met kerst met zn viertjes zouden zijn. Maar er gebeurd nog niets, ik ga er ook helemaal niet meer van uit dat het nu binnenkort komt.
Ik heb een hele tijd gedacht dat ik januari niet zou halen, vanwege regelmatige harde buiken. Toen ik met verlof ben gegaan, is de regelmaat er uit gegaan. En nu denk ik dat het toch een januari kindje wordt.
Ons kindje wil helemaal niet indalen, en heeft het nog erg naar haar zin. Ze heeft blijkbaar nog genoeg ruimte om te bewegen. En ach, geef haar eens ongelijk, als ik naar buiten kijk zou ik nu ook niet geboren willen worden, haha.
Ik ben er veel te veel mee bezig, ik zou het wat meer van me af moeten zetten, maar dat valt niet mee. Als het eigenwijsje nou maar niet met kerst komt.
We hebben trouwens 2 weken geleden nog een echo laten maken omdat de vk op een echo dacht te zien dat het een jongentje was. Das niet zo fijn als je alles roze hebt..... Op de echo bleek achteraf toch een meisje te zijn, maar eerst leek het inderdaad heel duidelijk een jongen!! Op de 3d echo was toch wel duidelijk schaamlipjes. Maar we hebben gezien dat de baby er helemaal klaar voor is. Waarom komt ze dan niet???!!! We weten nu dat wel een mollige baby krijgen, met bolle wangetjes en veel haartjes op haar hoofd. Grrrr, ik ben zo ontzettend nieuwsgierig.
Mmm, geduldig af wachten dan maar he.
Gaat verder alles wel goed met jou, is wel zwaar nu he? Ik ben die buik nu wel zat!!
Ik ben ook erg benieuwd wanneer we gaan bevallen.
We houden elkaar op de hoogte he.
Liefs, Ris