Ritme 11 weken

<p>Vraagje;</p><p>Wat is het ritme van jullie baby?</p><p>Slapen en voeding.</p><p>Hier een meisje van 11 weken met 3 voedingen van 150 cc en 2 van 180 cc</p><p>07.00 -11.00-15.00-19.00-22.30</p><p>De laatste fles mag ik qua tijd in korten en de 19.00 fles wat later aanbieden. De laatste fles gaat half op en ze is zo vast in slaap.</p><p>Ben benieuwd hoe jullie schema is qua slapen en voedingen.</p><p>?</p>

Onze zoon kreeg toen nog 6 voedingen van 150 cc. De eerste vaak rond een uur of 6 's ochtends (ging nooit op) en de laatste om 1 uur 's nachts. Toen de laatste fles om 1 uur niet meer op ging, hebben we die laten vallen en daarna langzaam opgehoogd naar 5x 180 cc. Slapen was toen 's ochtends van voeding tot voeding ongeveer (tussen door uurtje/anderhalf wakker ofzo), 's middags wat wakkerder en 's avonds moesten we 'm wakker maken voor z'n flesje. 

Mijn zoontje 
Ongeveer de tijden
8 11 14 17 20 uur fles van 150/5
Slapen niet echt een ritme overdag,de enen keer slaapt hij lang en de andere keer korter

Ons meisje is nu 13 weken en wij zitten ook met de tijden en vooral de hoeveelheid..
Nu krijgt ze om 6:00 - 10:00 - 14:00 - 17:00 - 20:00/21:00 uur.
Ze krijgt normale voeding en a.r voeding door elkaar omdat het anders te dik wordt en het niet door de speen komt.
We gebruiken de dr. Brown fles met speen 2, die elke keer doorprikken maar ook dan zit die steeds verstopt..  speen 3 gaat te snel en de difrax spenen hebben we geprobeerd maar dan komt helemaal niks uit . 
Het frustrerende is dat ze daarom waarschijnlijk de flessen ook niet leeg drinkt, ze krijgt 150cc waarvan bijna altijd 20 tot 40 cc overblijft.. zonet zelfs 80cc...
Nou zit ik te denken om de a.r voeding te laten staan en alleen de gewone voeding te geven maar ben zo bang dat ze dan weer gaat spugen.
Ik maak haar sochtends wel wakker om zo het schema wat bij te houden. Savonds 6 uur fles vind ik niet handig dus doen we een uurtje eerder om 5 uur en savonds wil ze vaak ook eerder de fles. Daarna gaat ze om bed en hoor ik haar niet meer.

mijn zoontje van 13 weken krijgt 5 x 150ml
 en dan om 5.30 , 9.30 , 13.30, 17.30, 21.30.
Qua slapen heeft hij ovetdag ook niet echt ritme. maar hii is altijd vrolijk dus dat scheelt.

Terug
Bovenaan