Ritme 2

Hey allemaal, Vroeg me af hoe het ondertussen bij jullie gaat qua ritme. Max begint wel steeds een beetje dezelfde tijden aan te houden qua slapen en voeden (BV), maar het zijn een beetje rare tijden als ik zo op internet lees.

Voorheen kwam hij gewoon steeds ongeveer rond de 2,5 a 3 uur voor een voeding. Sinds een week laat ie er soms wat langer tussen (schrok me rot de eerste keer, was ie opeens 5 uur stil!)

Maar nu is het ongeveer zo:
's avonds rond 22 laatste voeding, slaapt ie vrij lang tot 2 á 3 uur en dan alweer snel om 6 uur sochtends. Na de ochtend voeding slaapt ie dan weer wat langer tot rond 11. En de rest van de dag laat ie dr weer ouderwets 2,5 a 3 uur tussen zitten.
Beetje vreemd he?

Nou goed het maakt me ook niet uit, hij doet zn best maar :D Maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Hoi Dikzak,

't is nog niet helemaal duidelijk maar Joep doet het nu meestal zo:

laatste voeding rond 23:00 uur, daarna komt hij tussen 5:00 en 6:00 uur, dit is pas sinds de afgelopen week het geval. Vervolgens meestal rond 9:00 uur, daarna tussen 12:00 en 13:00 uur, vervolgens smiddags ergens tussen 15:00 en 17:00 uur en in de avond nog een keer tussen 19:00 en 20:00 uur. Als Joep smiddags slaapt kan er wel eens wat langer tussen zitten....

Ik weet niet wat normaal is, maar besef me wel dat hij het roer zo weer om kan gooien... Ik voed namelijk op de laatste voeding van 23:00 uur na op verzoek. Joep is nu 7 weken en 2 dagen....

Misschien kun je de laatste voeding wat later proberen?

Succes in ieder geval!

Lfs

Dat klinkt als een lekker schema juutje! Hopen dat ie het een beetje zo wil laten.

Ik heb inderdaad al een paar keer geprobeerd die laatste voeding later te doen. Door uit te stellen (werkt niet, wordt ie onrustig van) maar ook door de voeding daarvoor vroeger te geven, en dan komt ie alsnog om dezelfde tijd...

Koning Max laat zich niks opdringen, de schat;)
Maar goed, uiteindelijk zal hij zelf zn ritme wel vinden. Hoop alleen dat ie voordat ik ga werken half september wel een nachtvoeding minder vraagt. Maar dat zeg ik: Koning Max bepaalt.

Verder heb ik niks te klagen hoor en doet ie het prima. Met zn 6 weken in maatje 68 haha, grote beer.
Groetjes!

Nou zeker een grote beer haha... ik dacht dat Joepie hard ging, maar die van jou kan er ook wat van!!! Onze zoontjes krijgen slagroom uit de borstjes volgens mij ;-)

Koning Max klinkt ook wel leuk! haha moest er echt om lachen... Koning Max heeft vast de behoefte om over een paar weken een nachtje door te slapen ;-)

Veel succes met Koning Max en klagen doen we niet hoor, we delen enkel onze ervaringen over onze heerlijke zoontjes!!! Ik vind het fijn om af en toe te polsen hoe het er ergens anders aan toe gaat...

Fijn weekend!

Ik geef dan geen borst maar fles voeding.
Mijn meisje zit daarom ook pas in maat 62..hahah.
Nee, flauwekul.

Maar het wisselt heel erg qwa ritme vind ik met slapen en nu al helemaal met die warmte.

Meestal is het zo.

0630uur wakker, fles.
0800uur naar bed en slaapt dan tot ong.1100uur.
1100uur fles.
1230uur naar bed, en dantot 1500uur.
1500uur fles en slaapt dan vaak niet meer.
1830uur fles
2000uur naar bed.
2330uur wakker maken voor de fles en gaat dan meteen weer verder slapen.

En dan slaapt ze door tot de volgende dag.

Nu een lekker ritme, maar dat kan ook zo weer anders zijn hoor dat heb ik wel gemerkt met mijn oudste dochter van nu bijna 2.
Heb je een lekker ritme en in een keer is het weer heel anders!

Succes dames.

Terug
Bovenaan