Ritme 9 weken

<p>Dochter van 9 weken is eigenlijk over het algemeen erg tevreden. Na de fles overdag vind ik het alleen een beetje lastig. De ene keer blijft ze wakker en klopt het welbekende slapen-voeden-spelen-slapen ritme. Regelmatig komt het voor dat ze na de fles in slaap valt. Uiteindelijk leg ik haar dan in bed. Na een half uur/uur wordt zij wakker. Ik vind het moeilijk om te bepalen of ik haar er dan uit moet halen of opnieuw in slaap moet proberen te krijgen. Het ritme die keer is dus 'anders'. </p><p>Heeft iemand enig idee of dit 'normaal' is bij 9 weken of dat het al de 'bedoeling' is dat zij zoveel mogelijk in het ritme van slapen-voeden-spelen-slapen zit.</p><p>Natuurlijk is elk kind anders, maar hoor toch graag de ritmes van andere 9 weken babytjes :) :)</p>
 
Met 9 weken hadden we zeker nig geen ritme. Gewoon lekker je baby volgen.
Als je het idee hebt dat ze er onrustig van wordt, of ongezellig is, kan je een strakker ritme proberen.
Maar verder vooral niet te druk maken over een ritme. Ze gooien die nog geregeld om als je er net 1 gevonden denkt te hebben.
 
Ik probeer het een beetje aan te houden maar lukt lang niet altijd, hij vindt het juist zo lekker om tijdens de fles in slaap te vallen dus dan volg ik dat gewoon :) 
 
Ik probeer ook vast te houden aan dat ritme. Mijn zoontje is 9 weken. 
Slapen doet hij voor alsnog alleen bij ons op de borst. Zodra wij hem wegleggen is hij binnen een uur wakker. 
Ik probeer hem dan wel weer in slaap te krijgen. Als dit binnen 10 minuten lukt dan is het fijn, zo niet dan ga ik met hem spelen/knuffelen. 
 
Terug
Bovenaan