<p>Dag moeders. </p><p> </p><p>Ik weer dat er al verschillende forums zijn of ritme en regelmaat van onze lieve baby's maar ik krijg het niet voor mekaar. </p><p>Onze lieve zoon is nu 19 weken en heeft totaal geen ritme. Mijn enige zekerheid op de dag is dat die rond 21.30 zijn laatste voeding heeft en dan doorslaapt tussen 05:30 a 07:00 </p><p>Onze zoon woog bij zijn geboorte ruim 10 pond en wij hebben best wel een horror bevalling meegemaakt (ziekenhuis heeft ook schuld erkend) </p><p>Hierdoor hebben wij een vreselijke start gehad en is het voor hem ook erg moeilijk om met zijn gewicht om te kunnen gaan. </p><p>Ik geef uitsluitend borstvoeding en dat gaat gelukkig uitstekend dat dan weer wel. Ik voed op verzoek maar dat komt er op neer dat hij zowat om het uur wilt. Gaan we de hort op dan is hij wat makkelijker en redt ik wel de 3 a 4 uurtjes. Maar dan moeten we echt bezig zijn. </p><p>Zijn slaap ritme geen idee.. ene moment 11 uur een uurtje of dan ineens pas om 1 uur. </p><p>Hem naar bed brengen terwijl die nog wakker is, is bijna onmogelijk. </p><p>Hij begint gelijkt met krijsen echt krijsen en raakt dan helemaal over toeren en is dan zeiknat van het zweet. Dus om hem dan in slaap te laten huilen vindt ik geen optie. </p><p>Dus wordt het voeden op verzoek en dan valt die in slaap en 9 van de 10x in slaap en kan ik hem dan over leggen. </p><p>Ik heb de mazzel dat ik thuis loop, maar daardoor heb ik zelf ook geen ritme. Mijn man werkt onregelmatig dus dat helpt ook niet. </p><p>Mijn zoon vraagt veel energie van ons. Hij kan zich zelf maar kort vermaken en verveelt zich snel. </p><p>Nu is hij 19 weken en wilt al zitten kruipen probeert te staan op onze schoot. Krijgt al tandjes. Dus het is voor hem ook niet makkelijk. </p><p> </p><p>Wie o wie kan ons helpen </p><p> </p><p> </p><p> </p>