Ritme baby 4 weken

<p>Hoi meiden,</p><p>Ons meisje is bijna 4 weken en wil graag een beetje een ritme krijgen.</p><p>savonds gaat het redelijk goed, rond een uur of 8 in badje en een flesje en daarna gelijk in de co sleeper, </p>

er ging iets fout..

maar overdag is het af en toe een ramp.
ze is heel eigenwijs en vecht vaak tegen haar slaap.. ze krijgT om de 3 uur soms 2,5 uur een flesje..
hoe ziet/zag jullie dag eruit met een 4 weken oude baby?

Hoi,
Mijn dag zag eruit als vooral veel thuiszitten.
Ik gaf bv en ze dronk echt ruim 12 keer per dag dus de deur uit gaan 'durfde' ik niet.
Verder alle slaapjes bovenop mij of in de draagzak..
Ritme? Noop dat was er dus echt totaal niet.
Dit veranderde toen ze rond de 10 weken was. Toen was ik ook bezig met overstap naar kv. Kregen toen een ritme qua voeding en legde haar voor elk slaapje in haar eigen bedje.

Je verwachtingen liggen te hoog. Een baby van 4 weken heeft er geen boodschap aan dat jij graag meer ritme wil. Als ik dit zo lees is het al heel netjes voor zo'n kleintje. Geef je lekker over aan haar behoeften, dat ritme komt echt vanzelf.

Slapen doen heel veel, ook de mijne, in een draagdoek of bij jou.
Nu nog met 9 weken slaapt ze bij mij beter dan in bed (als ze ergens last van heeft pak ik haar bij me snachts)

Mijn baby is ook 4 weken en was overdag ook een ramp. Sinds een paar dagen heb ik ontdekt dat als ik overdag alles donker maak en het als in de nacht wegleg in zijn wieg met de puckababy hij slaapt als een roos. Heb ineens een heel ander kind die vrijwel niet meer huilt en nu ineens 10min zelf in de box om zich heen kan kijken enzo. Dus mijn advies.. kijk naar wat werkt ondanks wat volgens de regels wel of niet mag (in t donker leggen mag ook niet overdag zeggen ze) 

Het enige ritme dat ik toen had met m'n dochter was dat ze overdag om de 3 uur en snachts om de 4 uur voeding kreeg. Overdag sliep ze tussendoor veel op mij of in de wandelwagen. Kwam eigenlijk nergens aan toe verder. Snachts sliep ze in haar bedje. Pas met 11 weken lukte het dat ze overdag ook in haar bedje ging slapen maar tot die tijd dus vooral op mij. 
Wees dus blij dat ze savonds al zo vroeg gaat slapen. Mijn dochter sliep niet eerder dan een uur of 23.00. Daarvoor alleen korte slaapjes en vaak voeden.

Het enige ritme dat ik toen had met m'n dochter was dat ze overdag om de 3 uur en snachts om de 4 uur voeding kreeg. Overdag sliep ze tussendoor veel op mij of in de wandelwagen. Kwam eigenlijk nergens aan toe verder. Snachts sliep ze in haar bedje. Pas met 11 weken lukte het dat ze overdag ook in haar bedje ging slapen maar tot die tijd dus vooral op mij. 
Wees dus blij dat ze savonds al zo vroeg gaat slapen. Mijn dochter sliep niet eerder dan een uur of 23.00. Daarvoor alleen korte slaapjes en vaak voeden.

Terug
Bovenaan