Ritme baby (bijna) 4 maanden..?

<p>Hai,</p><p> </p><p>Ik merk dat mijn zoontje toe is aan een ander slaapritme maar we komen er niet echt goed uit.</p><p>Probeer goed naar hem te kijken maar het wilt nog niet helemaal lekker lukken.</p><p> </p><p>Ben benieuwd hoe jullie dagritme eruit ziet bij een baby van 4 maanden. </p><p>Ik weet dat alle kindjes andere ritmes etc hebben maar vind het fijn om een beetje te vergelijken etc.</p><p> </p><p>Lieve groetjes</p>

Hai
ons zoontje is 15,5 week en sinds deze week slaapt hij overdag heel erg veel. Bijna elke x na de fles meteen naar bed. Als hij wakker is even spelen, weer de fles en dan weer nr bed. Dit is echt nieuw, Hiervoor sliep hij overdag veel minder. 
Wij zitten op 5x 180ml + 6 schepjes en de tijden zijn (kan uur eerder of later zijn) 7 - 11 - 15 - 19 - 23 uur. 
Hoe is jullie ritme?

groetjes

Mijn zoontje is 16 weken en ik merk dat hij sinds een paar dagen een ander ritme heeft. Ik vind het sowieso nog lastig om te spreken van een ritme. Ik dacht een week lang dat hij na zijn f

Mijn zoontje is 16 weken en ik merk dat hij sinds een paar dagen een ander ritme heeft. Ik vind het sowieso nog lastig om te spreken van een ritme. Ik dacht een week lang dat hij na zijn fles van 11uur zijn lange slaap van 2,5uur te pakken had, maar dat is sinds gisteren weer ineens anders. Hij slaapt sowieso wel meer de laatste dagen, maar komt s ochtends nu ineens om 6uur, terwijl dat altijd 7uur was. Volgens mij komt dit mede door de 4 maanden sprong en is er rond deze periode ook slaapregressie. Dus van een echt ritme kan ik niet spreken. Maar vaak is het na de voeding van 7uur een slaapje van 3kw, na de voeding van 11uur een slaapje van 2,5uur, na de fles van 3uur een slaapje van een uurtje en dan na de fles van half7/7uur naar bed voor de nacht waarbij ik hem om half11 wakker maken voor zijn laatste fles

Mijn dochter is ook bijna 4 maanden. Ze krijgt rond 8 uur haar 1e fles dan 11 uur/half 12, 15:00, 19:00, 22:00. 
Ze slaapt rond 09:15, 13:00, 16:30, 19:30/20:00 naar bed en dan maken we haar wakker voor de laatste fles.

Mijn zoontje is ook bijna 4 maanden, zijn ritme is nu,
7.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00 uur een fles 3 van 180 cc en de laatste 210 cc
 Hij slaapt van half 8 tot half 7 volgende ochtend. En overdag pakt hij vaak hazen slaapjes. Vaak maar een half uurtje.

Mijn zoontje is morgen 4 maanden en zijn voedingstijden zijn als volgt:
06:30 - 10:30 - 14:00 - 17:30 - 20:30 
tussen 06:30 en 10:30 doet hij een dutje van 3 kwartier en tussen 10:30 en 14:00 ook. Tussen 14:00 en 17:30 doet hij een slaapje van +/- 2 uur. Na 17:30 is hij dan wakker tot 20:30 waarna hij gelijk na zijn fles naar bed gaat en dan slaapt tot de volgende ochtend. 

Terug
Bovenaan