Ritme baby bijna 7 maanden

<p>hallo, </p><p>Mijn zoontje van bijna 7 maanden slaapt in de nacht erg onrustig. Hij wordt meerdere keren wakker en dan moet ik naar hem toe. Als ik zijn speen geef valt hij gelukkig wel direct weer in slaap. In de avond wordt hij de laatste tijd ook vaak overstuur wakker en wil hij niet meer slapen. Hieronder zijn dagritme, misschien hebben jullie tips? </p><p>Rond 7:30 wakker en dan nog even bij ons in bed knuffelen/spelen.</p><p>8:00 200cc (nutramigen melk)</p><p>9:00 potje of vers fruit</p><p>+/- 9:30-11:00 slapen </p><p>12:00 proberen we wat stukje brood maar gaat nog niet van harte + een fles van 150cc</p><p>spelen of even wandelen </p><p>+/- 13:00-14:30 slapen </p><p>16:00 fles probeer ik af te bouwen </p><p>Rond 17:00-18:00 potje of verse groenten</p><p>soms slaapt hij nog even, maar meestal niet. Hij is dan wel erg moe richting de avond.</p><p>rond 18:30 in bad en dan nog een fles 200cc in zijn kamer en slapen. </p><p>Hij krijgt ook rond 23:00-23:30 nog een fles, hij wordt hier nog wakker voor.</p><p>rond 22:00 is hij de laatste tijd vaak overstuur en wil hij echt niet meer slapen dus neem ik hem even mee naar beneden.</p><p>In de nacht moet ik dus nog 3 a 4 keer naar hem toe. </p><p>Zijn kamer is niet erg donker, dus dat ga ik ook even aanpassen. En bedje op een andere plek in de kamer zetten heb ik ook weleens gehoord? </p><p>Hopelijk hebben jullie wat tips voor mij. </p><p>Alvast bedankt ?</p><p> </p><p> </p>
 
Zou je de fles van 23.00 uur misschien kunnen geven als hij om 22.00 uur wakker wordt? Misschien dat ie dan al wel weer honger heeft en rustiger weer in slaap valt als hij dan meteen een flesje krijgt? 
Onze zoon heeft rond deze leeftijd ook erg veel gespookt s nachts. Uiteindelijk hielp eigenlijk niks om 'm weer beter of door te laten slapen, dus wij hebben hem een keertje laten huilen 's avonds en dat hielp. Hij slaapt nu weer door. 
 
Terug
Bovenaan