Hai!
Hier om 7.30u wakker. Dan een fles van 180cc.
Meestal spelen in de box tot een uurtje of 9u / 9.30u en dan daarna slapen tot ongeveer 10 uur.
Dan gaan we meestal even op pad, boodschappen doen, wandelen,....
En dan rond 11 uur de fles.
Om 12.30u naar bed tot een uur of 15u. Dan een fles. Spelen, liedjes zingen, boekjes lezen (grote broer (ruim 2 jaar) leest graag voor, zo schattig!!) En dan om 17uur eten : groente of fruit... net wat ik in huis heb, maak alles vers.
Om 17.15 weer naar bed tot 18.30u. (Kunnen wij rustig eten!Nou ja, met een peuter, ook niet zo rustig....)
Dan gaan we met zn alle badderen, 19u een fles en weer naar bed.
Om ongeveer 22.30 u een papfles van 210cc.
Omdat we pas net van de bv af zijn (het ging niet meer, er zat niks meer in....) durf ik de voeding van 22.30 u nog niet weg te laten. Ze sliep tot vorige week nog maar tot 4 / 5 uur, soms half 6 en we zijn nu zoooooo blij dat ze het tot 7 uur redt!!!! Ook gaat er overdag geen 210 in. En denk ik dat ze echt nog 5 voedingen nodig heeft. Als we volgende week 's morgens fruit gaan geven, en 's avonds groente gaan we kijken wanneer ze uit zichzelf komt. En dan geven we natuurlijk om 19 uur de papfles.... We zullen het wel zien.....
Ik merk wel dat ik nu veel minder op pad ga!!!! Het is best een gedoe met die twee kleintjes. Ik wil met dit mooie weer niet overal de auto voor pakken. Als ik ga wandelen gaat Jules steeds van zn kiddyboard af, en als hij geen zin heeft om verder te lopen doet hij dat ook echt niet. Met de oudste in de buggy en Elise in de buikdrager is voor mij nu zooooo warm.... Op de fiets (peuter achterop en Elise in de buikdrager, doe ik alleen als ik snel naar bijv de apotheek moet ofzo. De oplossing voor mij is denk ik zo'n duo-wagen, die moet er echt gaan komen! Dan kan ik wel weer lekker wandelen en dan wat verder dan de speeltuin op de hoek en de glasbak. Die ken ik nu wel....
Herkennen meer moeders dit met twee kleintjes??? Ik kom wel wat klagerig over, maar ik vind het heerlijk om in de tuin te zitten met een kop thee en kijken naar een peuter die met een graafmachine speelt en een baby die iedere keer naar je lacht zodra je je hoofd boven haar laat zien!!
Dit kan misschien beter in een apart item, het is nu een heel verhaal geworden!!
Groetjes Antoi