ritme in voeding

hallo,onze dochter is 5 weken oud,de ene keer komt ze om de 4 uur en de andere keer om de 3 uur.ze krijgt 150cc fles en afgekolfde bv.+ jbpm erdoor.mijn vraag is krijgen jullie er wat een ritme in,want zoals het bij mij gaat zit er zowat geen ritme in.de ene dag kan ze met 6 flessen toe en de volgende dag 7.dus de voedingstijden zijn elke dag anders.hoe doen jullie dat??

hoi,

volgens mij kan je met vijf weken niet echt een ritme hebben.
toen mijn zoontje vijf weken was had hij daar ook last van.
de ene keer om de drie uur dan weer om de vier uur soms zelfs om de twee uur.
Na een week of 7 had hij een soort van ritme.
Ik denk eigenlijk dat je niet veel aan kan doen en moet afwachten.

Succes,

mama van Jayden

ja dat is ook zo,ik probeer het een beetje te rekken door wat te spelen,te wandelen.anders denk ik dat ze gauw te veel krijgt als ik er aan toe geef.geef voornamelijk flesvoeding.bedank voor de reactie.

De eerste vorm van ritme kwam bij ons pas bij 8-9 weken hoor!
Opeens (zonder dat wij zelf iets deden, Christian heeft het "zelfbedacht") hadden we redelijk vaste voedingsmomenten. Bij mij hielp het om het op te schrijven wanneer hij at en hoeveel, toen pas zag ik dat het niet zo chaotisch was als ik dacht.
En voordat je je erop verkijkt, we hebben nu nog steeds vaste voedingstijden met 1,5 uur speling. Hij krijgt de eerste fles tussen 6:00-7:30, de 2e ergens tussen 10:15-11:30 uur, etc, etc... Stiekem is iedere dag dus toch een beetje anders. Zo lang je op verzoek blijft voeden, dan loopt het wel los...

Groetjes, Karin
mama van Christian (23 weken)

Terug
Bovenaan