Onze zoon is nu bijna acht weken oud. Ik probeer ritme in de dag te krijgen met voeden en slaapjes. Ook aangezien hij over een paar weken naar de opvang gaat en ik weer begin met werken. Nu merk ik dat het heel wisselend is hoeveel tijd hij tussen de voedingen laat. Dat kan variëren van 2,5 tot 4 uur (vaak 3 uur) met aflopen week zelfs een keer 6 uur tussen de nachtvoedingen. Dat was helaas maar eenmalig..
Hij drinkt goed aan de borst, is over het algemeen heel tevreden en slaapt overdag redelijk. In de nacht meer onrustig sinds ruim twee weken, dus wij dachten dat het tweede sprongetje vroeg was.
Iemand tips en adviezen om meer ritme in de dag te krijgen? En evt een manier om langere tijd tussen twee voedingen te creëren?
Hij drinkt goed aan de borst, is over het algemeen heel tevreden en slaapt overdag redelijk. In de nacht meer onrustig sinds ruim twee weken, dus wij dachten dat het tweede sprongetje vroeg was.
Iemand tips en adviezen om meer ritme in de dag te krijgen? En evt een manier om langere tijd tussen twee voedingen te creëren?