<p>Al weken hebben we lopen tobben met ons zoontje van nu 13 weken. Hij had erg last van reflux. Medicatie deed helaas niks. Nu een week eet ik koemelkvrij, dit lijkt eindelijk wat te doen, al is het niet volledig over. <br /><br /></p><p>een goed moment om eens te beginnen met het zoeken naar een ritme en zijn dutjes boven in bed te doen. <br /><br /></p><p>echter na 12 weken van onrust, pijn, en erg veel huilen, hadden we overdag totaal geen ritme..</p><p>ik probeer goed op te letten wanneer hij moe wordt. Hij begint in zijn oogjes te wrijven en wordt huilerig. <br /><br /></p><p>hem wakker in zijn bedje liggen klinkt leuk, maar dan begint hij meteen keihard te krijsen.. nu eerst maar eens begonnen met hem half slapend wegleggen, dit gaat erg wisselend. Soms lukt het in 1 keer, soms hebben we wel 4 pogingen nodig voor hij slaapt. Meestal begint hij meteen keihard te huilen..</p><p>En hebben we hem eindelijk in slaap, is het nooit langer dan 30/45 minuten. Ik probeer hem dan weer in slaap te krijgen, maar weer is het net zo lang keihard huilen tot we de eerste stappen op de trap naar beneden zetten, dan is hij stil. Maar met een halfuurtje slaap per keer zit ik alsnog met een overprikkelde en vermoeide baby..</p><p> </p><p>ik hoopte dat ik nu een beetje kon beginnen met genieten, maar dit is zo alsnog lastig..ik heb alle tips op internet wel gelezen, maar de in praktijk brengen is toch wel erg lastig...</p><p> </p><p>iemand tips/herkenning?? Want ik zit er best wel door heen.. na een halfuur huilen hem eindelijk in slaap, om een halfuur te slapen.. dan weer huilen als ik hem verder wil laten slapen breekt je echt op...</p><p> </p><p> </p>