Ritme van mijn drie maanden oude zoontje

Mijn zoontje is drien maanden en heeft niet echt vaste tijden voor de fles. hij drinkt ongeveer 120cc per keer en 7keer op een dag. Maar als hij een keer 60 drinkt wil hij een uur later nog wat. Heel vervelend. op zich hebben we een redelijk ritme van slapen knuffelen zelf spelen en slapen. Hij is dan ongeveer een uurtje wakker. Hebben jullie dat ook dat als hij een keer 1,5uur wakker is dat hij eerst nog wat wil eten omdat hij anders niet slaapt? Heel verwarrend. tja een kind is geen geprogrammeerde robot maar ik woon nu in bij mijn ernstig zieke moeder en ik moet voor twee mensen zorgen dus op een dag. Aan mezelf kom ik helemaal niet toe en het begint wel erg op te breken. Ik zou zo graag een vast ritme opbouwen. Slapen zonder speen doet hij niet. En hij slaapt op zijn buik. Hij raakt zn speen steeds kwijt waardoor het steeds moeilijk is hem in slaap te krijgen. Dan hol ik weer naar boven om zn speen te geven dan weer naar beneden naar mn moeder. Ik wordt helemaal moe er van!
Wie heeft tips voor wat ritme en hoe doen jullie kleintjes het?
grotjes
 
Misschien moet je eens meer voeding proberen mijn dochter kreeg al 180cc met 3 mnd omdat ze na een uur weer honger had en dat werkte perfect.
Ze kreeg dan de fles en na een uur spelen ging ze naar bed en dan 3 uur later weer een fles!!
Moet je maar proberen dan niet gelijk 180 maar 150 en als er wat blijft staan in de fles is het ook niet erg!!
suc6 Groetjes kim mv lotte 4 mnd
 
Als jouw zoontje een uur na de fles weer honger heeft zou ik proberen om hem in 1 keer 150cc te geven ipv 120cc.
En vaste tijden zijn ook super belangrijk nu krijgt mijn dochter van 4 mnd maar 5 flessen per dag maar altijd op een vast tijdstip ze huilt er niet eens meer om ze weet toch wel dat ik haar kom halen als ze honger heeft.
Dus dat zou ik ook proberen

Suc6

Groetjes Kim mv lotte
 
Terug
Bovenaan