Ritme zoeken...

A

Anoniem

Guest
Pfffft...wat een gedoe zeg. Sinds vorige week heeft mijn zoontje nog maar 4 flessen. Dat gaat heel goed en hij slaapt ook heel goed door tot de volgende morgen.
Maar heel zijn ritme is weg. We moeten echt weer helemaal op zoek naar een goed schema.
En ik kan daar zo slecht tegen. Dat ligt natuurlijk aan mij. Ik wil gewoon weten hoe de dag er uit gaat zien maar ja, dat is nu ff niet zo.

Als ik denk, nu gaat ie vast een hele poos slapen is tie na een uurtje alweer klaarwakker en als ik denk nu wil hij wel een fles, dan drinkt ie hem niet leeg.
Nou ja, het zal allemaal wel weer goed komen, denk ik....hoop ik.

Hai,
het is ook goedgekomen toen hij van 6 naar 5 flessen ging, toch? Je moet jezelf en je kleine mannetje even tijd geven aan 4 flessen te wennen. Maar het komt echt goed!
Patricia

Oh vervelend hé! Gewoon het feit dat je de dag niet kan inplannen, kan al erg vermoeind zijn. Ik weet precies wat je bedoelt hoor. Al heb ik er nu met de tweede minder last van als met de eerste.
Maar het gaat allemaal goed komen! Loop jezelf niet voorbij, maar geniet van je kleintje!
( klinkt zo leuk, maar ik weet hoe moeilijk het kan zijn )
Groetjes Sil

Hoi!
Zeer herkenbaar. Wij gaan de vijfde fles deze week ook afbouwen. Ik vind ook veel hou-vast in een schema. En het gaat zo goed met ons meiske. Nu krijgt ze om de 4 uur een fles, meestal aansluitend aan het wakker worden. Haar slaapjes overdag zijn ook meestal rond dezelfde tijd. Ben zo benieuwd hoe het straks gaat, ik leef met je mee!
x Esther (Isis 29-11-06)

Ik kan zo blij zijn met dit forum. Soms denk je echt dat je de enige bent, maar niet dus...

Ik ben gewoon heel ritme vast en nu is heel ons ritme dus door de war. En ik ben al zo moe.

Net werd meneertje om 13.45 alweer wakker terwijl hij nog maar 1,5 uur
op bed lag. Normaal slaapt ie wel 3 uur achter elkaar. Ik ben er even
naar toe geweest en toen besloten het nog tien minuutjes aan te kijken.
Nou hij zette me toch een keel op. Maar...na 7 minuten (ik zat ze echt
af te tellen) was het stil en nu slaapt ie weer.

Ik ben soms ook zo onzeker en bang dat ik het niet goed doe.

Fijn om dan even een hart onder de riem te krijgen en te lezen dat ik dus niet alleen ben.

Thanx!

Issie

En o ja, Esther, jij heel veel succes hoor! Ik ben benieuwd hoe jou
kleintje het gaat doen! Ik zal voor je duimen en ik leef ook met jou
mee.  

Terug
Bovenaan