Ritme

Hallo moeders daar ben ik weer met een vraag,

Is jullie kindje ook helemaal uit zijn/haar ritme met dit warme weer. Evy (9wk) slaapt overdag veel langer en is soms niet wakker te krijgen. Normaal kreeg ze rond 22.15 haar laatste bv en dan kwam ze weer rond 5.00.

De laatste paar dagen wil ze echter om 21.00 uur eten en daarna rond 2.00 en komt dan weer om 6.45. Is het verstandig haar toch op andere tijdstippen wakker te maken en te voeden? Ik ben anders bang dat ze aan dit ritme gaat wennen.

Gr. Kriek
 
Normaal moet een kindje van die leeftijd echt om de 3 of anders maximaal 4 uur eten overdag, maar als je je kind met geen mogelijkheid kunt wakker krijgen dan houdt het gewoon op en dan haalt ze inderdaad 's nachts de schade in. Erg vervelend. Ik heb het ook met mijn dochter gehad.
 
Ik denk dat het na de hitte wel weer bijtrekt want zoals iedereen hebben ook baby's behoefte aan vocht en zijn gedurende de hitte loom. Als het wat afkoelt worden ze weer wakker en halen inderdaad de schade in. Volgens moet je (ik ook!!) nu even met die hitte op je tanden bijten helaas want die kleine heeft zijn rust en zijn vocht hard nodig, hitte vreet energie want ze kunnen niet goed zweten. gr. Donna
 
Terug
Bovenaan