ritme

Mijn dochtertje heeft sinds een paar weken een nieuw ritme. Als ik haar om half acht naar bed breng gaat ze heel lief slapen, maar drie kwartier later is ze weer klaarwakker en niet van plan de eerste twee uur weer in slaap te vallen. We zitten dus tegenwoordig elke avond tot half elf met Indy beneden. Laten huilen helpt niet, daar wordt alleen haar broer wakker van. Nu heb ik eraan gedacht haar s morgens eerder wakker te maken en zo proberen alles wat te verschuiven. Indy slaapt nu namelijk nog, terwijl ze eerder altijd rond zeven uur wakker was. (het is nu half negen) Heeft iemand nog een goede raad voor ons?
 
Hoi Nathalie.

Ik zou inderdaad proberen haar eerder wakker te maken.
Er zijn vast mensen die dit niks vinden, maar wij hebben het zelf zo gedaan en zijn heel blij met het resultaat.
Wij maken ze om 7 uur wakker voor een bord pap, tegenwoordig zijn ze al vanzelf wakker om die tijd. Ik vind het heerlijk want ze liggen 's avonds tussen 7 en half 8 in bed en we hebben gelukkig geen problemen ermee.

We hadden in het begin hetzelfde probleem als jij, maar sinds we het zo doen gaat het prima. Denk er alleen aan dat je dit dus ook doet in het weekend.

Groetjes en succes
 
Terug
Bovenaan