ritme

Hoi

Mijn dochter is bijna 10 weken, ik ben benieuwd hoe de ritme er van andere kinderen uitziet van ongeveer 10 weken. Wie kan mij hier wat over vertellen/ervaringen.

onwijs bedankt liefs een moeder
 
Onze zoon is nu ruim 12 weken maar zijn ritme is al een tijdje min of meer gelijk. H
wakker 07.30 - 8.00 drinkt en gaat weer slapen tot uur of 11.
fles 2 om 11 uur, spelen/wakker tot 12.30 en slapen tot uur of 14.30
fles 3 rond 15.00 spelen/wakker tot 17.00 en slapen tot uur of 18.30
fles 4 rond 18.30 daarna in bad en slapen tot 23.00 uur
fles 5 rond 23.00 en direkt daarna weer in bed tot de volgende ochtend.
Tuurlijk als je een dag weg bent verschuift het wel een beetje, maar 3 slaapjes of in totaal zo'n 16-18uur slaap per dag haalt hij wel.
 
Hoi,

onze zoon is as zondag 10 weken, en sinds een week of twee heb ik een beetje een vast schema:

om 7.00 uur de fles, daarna slapen. om 11.00 de fles, daarna even spelen in de box, vervolgens weer naar bed.
Dan om 15.00 uur weer de fles, vervolgens weer even spelen of wandelen/op visite.
Daarna probeer ik hem weer in zijn bedje te leggen, maar over het algemeen is hij wakker tot de fles van 18.30/19.00 uur.
Na deze fles even wakker en vervolgens weer in bed om te slapen tot 23.00 uur. Dan laatste fles en hupsakee weer slapen.

De ene dag is hij ook langer wakker dan de andere en als je weggaat vervalt er ook weleens een slaapje.
Mika gaat 1x in de twee/drie dagen 's ochtends in bad voor de voeding van 11.00 uur. Dat kan nu nog, straks als ik aan het werk ben zal het wel 's avonds worden.

Succes ermee!

Groetjes Chantal.
 
Terug
Bovenaan