ritme

Ook loop ik nog zo te knoeien met een ritme, hebben jullie kindjes dat al of is dat ook nog elke dag wisselend?
Ik probeer er al een tijdje een ritme in te krijgen, zodat als ik straks ga werken het ook duidelijk is voor de oppas wanneer hij gevoed moet worden en wanneer naar bed, maar het lukt me maar niet, voedingstijden en slaaptijden zijn eigenlijk elke dag wel anders. Ik kan me dit niet zo herrinneren bij mijn dochtertje, of ik ben het alweer vergeten....
groetjes!

we hebben ook niet echt ritme hoor.
Ik werk inmiddels, dus ze krijgt om half 8 de fles, en dan is zit er ongeveer 3 a 4 uur tussen. maar ik doe het niet zo precies, ze geeft het zelf wel aan.
Heb ook eens geprobeerd er ritme in te krijgen, maar dat werkte toch niet, wilde ze helemaal niet drinken.
Dat vond ik stress voor mezelf geven. en zoals we het nu doen, daar doet ze het heel goed op, en ik ook. hihi

Diane

Ik voed op tijd,en dit werkt uitstekend!...

om 7-11-15-19 en de laatste om 22.30 (fles) zo weet ik waar ik aan toe ben,en heeft zij ook een ritme.
En vind overdag niet erg als ze geen ritme heeft met slapen als ze die 's avonds maar heeft!....(en die heeft ze gelukkig!...)

Hoi,
Ik heb voor Tymo wel een voedingsritme. Hij krijgt om 9.30-12.30-16.00-20.00-00.00. Hij komt eigenlijk ook nooit eerder voor zijn voedingen ofzo, dus dat zit wel goed gelukkig. Een slaappatroon overdag heeft hij echter niet. de ene dag slaapt ie maar 2 x 45min en de andere dag weer bij elkaar 5 uur. Heel verschillend dus. Maar na 20.00 uur voeding en badderen gaat hij altijd gelijk lekker slapen tot ongeveer 9.00 uur, dus ik vind het wel prima zo! Al is het inderdaad af en toe wel onhanding dat je nooit van te voren weet wanneer hij slaapt maja. Het belangrijkste is gewoon dat hij 's nachts goed door slaapt denk ik dan maar!
Liefs,
Mar

hier ook een ritme gelukkig.. Roni krijgt om 6.30. 10.00 .13.30. 16.30. 20.00.. ik doe Roni de hele dag niet naar bed ..hij slaapt wel overdag maar dan in de box of wipstoeltje..en ik doe hem rond half 8 s avonds in badje lekker de pyama aan de fles geven en dan gaat hij naar bedje toe tot s ochtends vroeg dus hij slaapt lekker door.. overdag kan het met voeden wel eens een half uurtje verschillen zoiets maar om 20.00 is toch echt de laatste fles voor hem...dus zit er een prima ritme in vind ik zo...

Hoi,

Mijn vent heeft wel een ritme, alleen niet echt het ritme dat ik wil:
5-9-12-16-20:30.

Hoe ik het ook rek tot later op de avond, meneer wordt gewoon wakker om 5 uur.

Met slapen is er geen pijl op te trekken overdag. `s vonds/`s nachts geen problemen.

Hoi,

Mijn vent heeft wel een ritme, alleen niet echt het ritme dat ik wil:
5-9-12-16-20:30.

Hoe ik het ook rek tot later op de avond, meneer wordt gewoon wakker om 5 uur.

Met slapen is er geen pijl op te trekken overdag. `s vonds/`s nachts geen problemen.

Thijs krijgt zijn fles om 7-11-15-19-23. Dit gaat prima. De ene keer slaapt hij door tot 7 uur, maar hij wordt ook nog wel eens wakker tussen 4 en 5. Met zijn speentje slaapt hij dan zo weer verder, maar ja dat is niet ideaal.
Overdag slaapt hij 's ochtends ongeveer 2 uurtjes.
En 's middags 2 1/2 uur.
Het is nog steeds een beetje zoeken, maar als ik maar iedere dag hetzelfde doe, werkt het wel.

Terug
Bovenaan