Ritme

Hey allemaal,
Even een vraag. Ik merk dat Timo 's ochtends niet meteen meer slaapt na de half zeven fles. Gaat nu vaak om 08:00uur weer naar bed, maar is dan om 09:00uur weer wakker. De volgende fles is om half elf, dus doe ik hem vaak om 09:00uur in bad o.i.d. Alleen vindt hij dit minder leuk, omdat over de rest van de dag hij de fles krijgt als hij wakker wordt.
Hoe ziet jullie ochtend/dag eruit?
Groetjes Rianne

hier begint de ochtend om half 6 dan is het Railey een fles geven daarna zelf douche aankleden en om half 7 komen Bradley, Jeffrey en Sidney beneden en dan is het eten en daarna wassen aankleden.

Vervolgens gaan om 8:15 de deur uit en in die tussen tijd heb ik al een paar keer Railey zijn speen gegeven.

Dan even Bradley naar school brengen en dan gaat Railey slapen in de wagen en als ik dan terug kom dan laat ik hem in zijn wagen altijd liggen tot hij wakker word en dan geef ik hem een fles.

Ik heb dan voordeel dat zijn broertjes hem vaak lekker bezig houden zodat ik het huishouden ook kan doen.

Hier gaat overigs alles pas voor het slapen gaan in bad en onder de douche.

Nou dit is een beetje een idee hoe mijn ochtend eruit ziet

Groetjes Wendy

Hoi,
De ochtend begint hier rond een uur of 6 als Luke wil eten. Hij krijgt dan borstvoeding. Afhankelijk van de dag staat degene die werkt op om naar het werk te gaan. Over een weekje zal de kleine dan daarna uit bed moeten om naar het KDV te gaan. Nu gaat hij na de 6 uur voeding weer in bed tot ongeveer 9 uur. Dan wordt hij wakker en gelijk gewassen/in bad. Overdag slaapt hij meestal in de woonkamer, als hij moe is van het spelen. 's Avonds rond 8 uur gaat hij naar bed en dan krijgt hij rond een uur of 10 nog een fles die hij half slapend leegdrinkt.
groetjes, noor

Bij mij komt Jazlyn om 7 uur voor de voeding. Dan moeten we gelijk allemaal opstaan want m'n oudste dochter moet naar school. Het liefst zou ze denk ik meteen weer slapen maar ik moet d'r toch eerst aankleden, verschonen enz.
Dan zit ze even een half uurtje bij ons beneden terwijl we ontbijten en ons klaar maken. Vind ze nooit zo leuk! Als ik haar dan aankleedt en in de wandelwagen leg slaapt ze bijna meteen. Stukje lopen naar school en weg is ze!
Thuis laat ik er lekker in de wagen liggen en slaapt ze door tot 11 uur.
xxx naomi

Terug
Bovenaan