Rituals verzorging

<p>Hallo dames!</p><p>Wie van jullie heeft ervaring met Tiny rituals? De baby en mama lijn van rituals.</p><p>Normaliter ben ik ook echt fan van rituals, van schuim tot bodycream en wat nog meer. Ik hoop dat tiny mij net zo goed bevalt</p>

Ik gebruik zelf de creme om mijn buik in te smeren tijdens de zwangerschap. Ben nu 38 weken en nog geen striae! Maar dit hoeft natuurlijk niet aan de creme te liggen. Vind hem zelf wel erg fijn.
Ik heb wel de bodylotion voor de baby gekocht maar nog geen ervaring mee..

Ik heb de tiny rituals shampoo/badspul. Heerlijk! Zacht voor de baby en ruikt heerlijk. Niet sterk, gewoon lekker babygeurtje. Ik vind het zoveel fijner dan zwitsal of wat dan ook. 

Ik hoorde dat de babyproducten heel fijn zijn, ik ga het vragen als kraamcadeau, en dan vooral de bodylotion, lekker. De mamalijn heb ik minder mee, ik geloof toch niet dat striae te voorkomen is dus smeer ik met wat ik toevallig voorhanden heb :)

Stephw; beetje offtopic, maar ik dacht ook dat striae niet te voorkomen zou zijn,  echter heb ik vanaf dag 1 mijn buik ingesmeerd en mijn borsten niet.. mijn borsten zijn een grote cupmaat gegroeid en zitten onder de striae strepen, mijn buik die ook lekker gegroeid is zit helemaal niks! Ik smeer 1 x per dag, soms 2 x, maar het lijkt dus wel iets te doen..

Nou voor de zekerheid smeer ik ook maar minimaal eens per dag mijn buik en borsten in hoor! Een zachte huid is sowieso fijn, en baadt het niet dan schaadt het niet he? Maar omdat ik stik in de lotions enzo, heb ik niks bijzonders - creme of olie - gekocht. Maar rituals voor mijn baby ga ik echt vragen!

Terug
Bovenaan