rivierkreeftjes

hoi hoi ik ben een aanstaande moeder ( 8 weken zwanger) ! ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand mij een juist antwoord kan geven. ik wilde vandaag gekookte rivierkreeftjes in knoflook kopen die je dan nog wel eerst 2 minuten moet wokken. ik ben er gek op! mijn vriend wilde niet dat ik ze meenam en dus niet gedaan. ik weet dat je geen vacuumverpakte vis mag hebben en alles zoveel mogelijk vers. maar ik heb nog steeds erg trek in rivierkreeftjes! als dit niet goed is voor mijn kleintje zal ik het niet eten kan iemand mij helpen?? ik moet nog even wachten op de volgende echo en dacht dan vraag ik het dan wel moet dan ook alles regelen qua verloskundige enzo dus ja..
grtz
 
volgens mij mag je geen rouwe voorverpakte vis eten, maar je schrijft dat ze al gekookt in de verpakking zitten, en dat je ze zelf ook nog moet opwarmen! dus dan mag het prima!!
 
Je mag idd geen rauwe of gerookte vis eten dus dat geldt volgens mij echt alleen voor de zalm.
Zodra je iets verhit mag het weer wel! Anders bak je ze toch iets langer.
Ik eet ook gewoon garnalen en andere vis soorten hoor.
Ik hoorde ook dat je het beste het gelijk klaar kan maken en niet nog een week in je koelkast moet bewaren!
 
Terug
Bovenaan