RoAn, Hummie, Cyclaam en andere geinteresseerden...

Wat doen we nu met donderdag as?
Ik heb geloof ik geen reacties gezien op het andere berichtje. Het wordt buiig donderdag, dus Listers is denk ik geen overbodige luxe, maar die ruimte die ik in gedachten had is al gereserveerd. Er zal vast plek zijn, maar heel Listers is rookgedeelte. Hebben we daar bezwaar tegen?

Ik baal overigens wel. Mijn moeder paste gisteren op en heeft compleet mijn instructies genegeerd en gedaan wat ze zelf wilde (precies wat ik gezegd had NIET te doen...)
Ik moet Do ochtend naar het CB voor een voorlichting en dan is Loek al bij mijn moeder. Ik ben bang dat ze er een zootje van maakt (in haar ogen niet, want ze heeft nl al 3 kinderen groot gebracht.... En weet dus precies hoe het moet, bv fiep in de suikerpot dopen, want dat vinden ze lekker... Snappie waarom ik huiverig ben????) En dan nog naar Listers. Ik heb momenteel de neiging om alles af te zeggen en ons op te sluiten in huis. Is ook niet goed, dus ik kom wel. Of in ieder egval zie ik donderdag wel aan hoe het gegaan is bij deze eigenwijze oma.

Sorry, even spuien...

huh? net gekeken op weeronline, toen was het buiig donderdag en nu staat er ineens licht bewolkt.... Geeft de burger moed! Is Listers misschien toch niet nodig.

geeft niet. Mijn schoonmoeder had het weer over de luieruitslag
Mijn man zei dat ik ook net zo als haar ben, dat ik ook gelijk denk te hebben, maar er is 1 verschil, het gaat wel om mijn kind en niet op die van haar.

Sorry hoor maar waarom doet ze niet gewoon wat jij zegt? Dat is toch ongelooflijk brutaal, ik zou helemaal woest worden. Eigenlijk denk ik eerlijk gezegd dat ik mijn kind gewoon een tijdje niet meer bij haar zou brengen, zodat ze zich echt beseft dat dat niet kan. Je zus heeft dat ook eens  gedaan toch?
Ik word gewoon plaatsvervangend geirriteerd als ik dit soort dingen lees, sorry...  Meestal is het zo dat jij over je moeder mag klagen wat je wilt maar dat anderen hun mond over haar moeten houden, het is toch je moeder...

@lovely rose, precies! het is jouw kind! mag jij dan even alles beter weten? Tsjongejonge

Ik hoop niet dat wij later zelf ook dat soort moeder worden!

Hallo Rosanne,

Ik ben in ieder geval van de partij. En ik denk haast dat het droog blijft. Ik heb in ieder geval goed weer besteld   .

Maar wat kunnen anderen toch eigenwijs zijn heh. Ik heb daar gelukkig geen  last van. Mijn moeder woont in Breda en die zien wij sporadisch. Mijn schoonouders wonen in Hoorn dus die wonen ook een flink eind weg. Maar ik zou het ook niet pikken als ze die dingen zouden doen bij Rowan.

Groetjes,

Annemiek

Hallo

Mijn moeder is weer hier ivm de kapster (mijn buurvrouw) en ik heb het net met haar besproken. Vriendelijk, tenminste.. geprobeerd. Ruzie heb ik al genoeg met haar gehad. Ik heb gezegd dat het best een keer niet op mijn manier kan gebeuren, dat ik daar overigens wel boos over ben. En dat weet mijn moeder wel, hoor! Ik ben non-verbaal heeeeeeeeeeeeeeel duidelijk, ook als ik niets uitspreek. En mijn moeder kent me alsof ze me zelf gebaard heeft...

Ik heb gezegd dat het voor mij heel belangrijk is dat ze donderdag doet zoals ik het wil omdat het al een onrustige dag wordt voor Loek. Als er dan ook nog gerommeld wordt met de structuur... Haar reactie was "zeg maar zoals je het wil". Ik moet het nog zien, nog even het voordeel van de twijfel. Ze weet vast wel dat ze haar eigen ruiten ingooit als ze het toch anders doet, want dan vraag ik haar voorlopig niet meer om op te passen.

Vreemd trouwens, Vanochtend is loek goed gaan slapen en net weer niet en tadaaaaaaaaa, wie is weer in huis????? Mijn moeder, net als gisteren toen het waardeloos ging! Hij is uiteindelijk 5 (!!!!!!!) uur wakker geweest gisteren. Eerst wilde hij niet slapen, met een kritische oma die via babyfoon meeluistert werd ik gespannen, Loek ook over de zeik! Toen weer naar beneden, ik gaf het op en besloot hem maar weer naar bed te brengen als hij weer gekalmeerd was. Dat werd dus 18.00 uur pas. Fles kon hij niet meer drinken door uitputting. Zuigen lukte niet meer. Ik heb de speen op stand 3 gezet, anders zou hij niks binnen krijgen. Tijdens de fles was hij knok-out, maar werd wakker met in bed leggen... Klaarwakker, met open ogen en toch doodmoe! We zijn weg gegaan in de veronderstelling dat mijn moeder hem vast wel in slaap kon krijgen... Heeft ze hem dus uit bed gehaald, naar beneden genomen (wat ik dus nadrukkelijk verboden had!) en in de wandelwagen gelegd. Daar is hij om 19.45 uur, na 5 uur waker te zijn geweest, pas in slaap gevallen.
Ik snap best dat ze het met alle goede bedoelingen (in haar ogen) gedaan heeft, maar ze gaat compleet tegen mijn wensen in. Ze zegt ook steeds "hij is niet moe, hoor...!" "in zijn ogen wrijven mag best...". Ja daaaaag, ik weet toch wel wanneer mijn zoon moe is?????! Is in de ogen wrijven geen superduidelijk teken?? Hij vecht zo enorm tegen de slaap, dat hij wakker LIJKT als je hem naar bed brengt. Gewoon een kwestie van doorzetten en hem niet zijn zin geven, echt!

GRRRRRRRRRRRRRR!

Verder zal ik donderdag wel gezellig zijn, hoor!!

Weer beter nou?

Ik stel voor om bij de parkeerplaatsen voor Listers af te spreken. Dan kunnen we daar zien of we het park in gaan of bij Listers. Als het regent kunnne we binnen bij Listers verzamelen. Oke?
Ik zal zo Simone nog even bellen, wat die doet.

Terug
Bovenaan