Hallo Allemaal,
Afgelopen woensdag ben ik bevallen van een mooie en gezonde dochter Robin.
Dinsdag op woensdag nacht zijn m'n vliezen gebroken, waarop de weeën razend snel kwam ( had al dagen lang last van voorweeën) Al snel kwam ze achter elkaar....
's Middags om half 3, had ik nog maar 4 cm ontsluiting... Maar omdat ik al nachten slecht had geslapen en die nacht nog helemaal niet, was het allemaal ergggg zwaar...En trok ik het eigelijk allemaal niet niet meer...
We zijn toen maar naar het ziekenhuis gegaan voor een morfinepreparaat, zodat ik ff wat rust had... De weeën kwamen toen om de minuut, dus had ook geen tijd om even 'bij te komen'.
Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen en die spuit gehad te hebben, had ik 8 cm ontsluiting...
Om 16.45 mocht ik gaan persen.... en om 17.49 is Robin geboren!!!! Wat trots was ik op mezelf!!!! Hihi had ik maar weer mooi gedaan en tsja toen kwamen de tranen... (wel van vreugte natuurlijk!!!!)
Nadat Robin helemaal nagekeken was, mijn kleerscheuren weer netjes waren gemaakt (pffff wat was dat ergggggg zeg!!!! Bevallen is wat, maar dat... ), lekker wezen douchen en geproost met beschuit met roze muisjes... Mochten we om half 10 mochten we naar huis, met een mooie meid in de maxi-cosi, heel appart vond ik dat!!!!!! Maar super trots dat we waren!!!!
Nu zijn we lekker van haar aan het genieten!!!!! Tis echt een heerlijk wondertje!!!
Zo dat was mijn bevallings verhaal...
Liefs troste moeder van Robin, Laura