roddels

Gisteren even gekeken wannneer mijn NOD moet zijn. Nou 29 augustus. Dus dat is nog twee weken wachten. We hebben deze keer alleen maar geklust als we er zin in hadden, dus even afwachten. Vanavond moet ik weer voor het eerst sporten. Heb er niet veel zin meer in. Had eigelijk gehoopt dat ik zwanger zou zijn en dat ik dan niet meer kon sporten. Maar helaas pindakaas. Ik weet wel. als ik eenmaal weer bezig ben dat het dan vast wel weer leuk is. Maar omdat we nu zo druk zijn met het huis en dan ook nog drie keer in de week sporten. Soms heb ik het dan wel even gehad.

Gisteren waren we bij ons huis bezig en toen kwamen de ' buren' ook even. En toen zei hij dat het door het dorp ging dat ik zwanger was. Ik had namelijk gezegd dat ik last van min rug had en dus geen zware dingen kon tillen. Nou was het maar zo. Maar kun je zien hoe er eigenlijk over je gesproken wordt. Ik maak me er verder niet druk om, maar we hebben wel even gelachen. Hij vroeg ook nog of het ook zo was. Ik heb gewoon gezegd dat ik niet zwanger ben.

Als ik deze cycus weer ongi wordt dan ga ik nog een cyclus lang tempraturen en dan maar een afspraak maken bij de huisarts. Ik vind het wel eng om daar heen te gaan. Ben zo bang dat ze je niet serieus nemen. Maar het duurt nog even. En misschien is het wel niet eens nodig.

Nou al weer een heel verhaal. Spreek jullie snel weer.

Liefs janna nienke

Hoi!
Sommige mensen snappen geloof ik niet hoe pijnlijk het kan zijn als je de verkeerde dingen zegt... Ik hoop dat die roddeltantes/ooms snel gelijk krijgen en dat je echt niet meer zwaar mag tillen om een andere reden. Wel zielig voor je vent, moet ie echt alles alleen doen, hihi!
Ik sport trouwens nog gewoon, is geen goed nieuws voor jou voor als je straks zwanger bent. Nou ja, als je het aan niemand verder laat lezen, dan geloven ze je wel als je zegt dat je dat niet mag.
Ik spreek je later! liefs Kiki

Terug
Bovenaan