rode billen

Hoi,

Mijn zoontje krijgt nu fruithapje. erg leuk allemaal, maar hierdoor veranderd natuurlijk zijn ontlasting. Hierdoor heeft hij nu ook erg rode billen. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, sudocreme, bepanthen en zelfs zalf met miconazolnitraat. Echt minder wordt het niet. Iemand tips?

gr,   mir

Hoi Mir,

Ons zoontje heeft ook last van rode billetjes alleen heeft hij het al +/-3 weken. Ben ermee naar de huisarts geweest en nu heeft hij  last van een schimmelinfectie. Doordat hij 3 tandjes achter elkaar heeft gekregen en erge dunne ontlasting had. heb nu een zalfje gehad.

Ik zou inderdaad even afwachten kan door de tandjes komen of andere luiers waar de kleine niet tegen kan, zal wel goed smeren met zinkzalf ofzo deed ik ook   bij luier uitslag.

Succes ermee.

Groetjes Sandra mama van  Niels (18mnd)  

hoi,
bedankt voor de reacties. Hij heeft idd last van tanden denken we, hij kauwt op zijn vingers, kwijlt veel en komt nu ook 3 tot 4x per nacht. Ik wist niet dat rode billen daarmee te maken had. maar het kan dan toch nog heel lang duren voordat ze door komen?

gr. mir

Hoi mir,
wat doe je dan als hij zo vaak komt per nacht?Ook wat te drinken geven?wilde het gewoon weten voor als bij ons zover is....hihi.Lijkt me zielig die doorkomende tandjes.
gr Gaby

Hoi Mir,

Mijn dochtertje van 7 maanden krijgt nu denk ik ook weer een tandje en heeft ook erg rode billen. Gisteren bloedden ze zelfs. Ik heb op het voorjaar 2006 moeders forum de tip gekregen om er maizena op te doen. En echt. Het werkt als een tierelier. Het proberen waard.

Groetjes,
Linda (moeder van Mirte)

hoi hoi

als mijn zoontjes rode billen hebben dan krijg ik op recept van de huisarts zinkzalf met zwavel erin en ik kan je vertellen dat is echt een wondermiddel,als ik het er s'morgens op doe dan is het s'middags al bijna helemaal weg.

veel sterkte ermee

Terug
Bovenaan