rode bultjes en verhoging

O nee hè, Stijn heeft al een paar dagen verhoging en nu zie ik steeds meer rode bultjes verschijnen. Helphelphelp, zullen toch niet de waterpokken zijn? Of is het een reactie op de gewone opvolgmelk die ik meng door de HA? Hij had ook aardig wat krampjes sindsdien. Vandaag hangerig en nu al weer in slaap. Sh*t!

Hoi,

Ik zou als ik jouw was even bij de huisarts langs gaan. Vorige keer had Tess dit ook, verhoging en rode bultjes, die werden veroorzaakt door de verhoging, niets ernstigs dus, maar het was wel fijn om het even bevestigd te krijgen.

Succes met je kleine en ik duim dat het niet een van de kinderziektes is...

Groetjes Nands

Dat dacht ik toen ook, gelukkig kon de arts vertellen dat het gewoon uitslag was... ik vind het zo moeilijk om bij zo iets te zeggen wat het is, het leek mij toen ook op de bultjes van de zesde/vijfde ziekte... zucht...

bij ons op het kdv heerst er waterpokken!
er zijn 2 groepen, en bij de ene hebben ze het al allemaal en bij Merel's groepje nu sinds gister ook al 1.
nou.... kun je dus op wachten he!

Zou ook de 5/6 de ziekte kunnen zijn, dat heeft Merel ook al gehad toen ze 5 maanden oud was.
Ook overgekregen uit het bacterie-paradijs.

Nooit leuk als je kleintje ziek is.. heel veel beterschap!

hoi hoi
ik denk ook de 5e of 6e ziekte
waterpokken zie je bijna opkomen
elk uur meer en daar zit vocht in, in die blaasjes
ik werk zelf op een kinderdagverblijf en daar is net het waterpokkenvirus weer wat gezakt
van de 55 kids zijn ern nog maar 8 die nog geen waterpokken hebben gehad nu ( zelfs annique ook nog niet die toch 2 dagen met me mee gaat naar de creche )
dus ik weet ongeveer hoe ze opkomen haha
ben blij dat ik ze zelf al gehad heb haha
ik kan geen pok meer zien in elk geval
laatst wel een jongetje gehad met de 5e ziekte
zijn echt grote rode vlekken, en vooral op de romp
en een week daarvoor hoge koorts

succes er mee
liefs sandra mv annique

dank voor jullie reacties!

ik hou het maar op de zesde ziekte (zelfdiagnose) want de rode bobbeltjes worden geen blaasjes en het zijn er vandaag ook niet veel meer geworden. De verhoging is nog wel maar geen koorts. En hij eet en drinkt gewoon goed, gelukkig.

Terug
Bovenaan