rode bultjes

Mijn dochtertje van 12 weken heeft sinds kort allemaal rode bultjes in haar nek en hals! Ik ben 2 weken geleden begonnen met flesvoeding, ze krijgt nu 2 flesvoedingen en 3 x bv. Weet iemand wat dit kan zijn. Als ze allegisch zou zijn voor flesvoeding zouden de bultjes toch over haar hele lichaam moeten zitten??

Alvast bedankt
 
Hallo,
Mijn zoontje (nu 4.5 mnd) kreeg met een week of 8 allemaal bultjes in het gezicht. Eerst dachten we dat het van de parfum in smeerseltjes (zwitsal, zonnebrand) zat, maar inmiddels zijn we al bezig om te kijken of hij koemelkallergie heeft. De bultjes zijn nl. uitgebreid naar buik, armen en soms ook de beentjes. Vorige week zat ook ineens zijn rug een beetje onder.
Bij een allergie kunnen de bultjes dus ook plaatselijk zijn. Ik ben naar de huisarts gegaan en ook geinformeerd bij het cb. Ik zou dat ook maar even voor de zekerheid doen. De artsen zien beter of het iets tijdelijks is of dat het een allergie is.
Succes.......
 
Hoi,
Zou het niet gewoon warmte-uitslag kunnen zijn? Dat ziet er ook zo uit en zit vaak op die plek. Ik geef trouwens borstvoeding en had rond de 12e week hetzelfde probleem. Dus ik denk dat het niet aan de voeding ligt.
Mijn dochtertje had rond deze tijd ook een oei-ik-groei-sprong en was daardoor extra uit haar doen en misschien zo ook vatbaarder voor uitslag.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan