Rode duivels...arggh

Hoi allemaal,

Hoe je lichaam je toch voor de gek kan houden!  1.5 week lang  moe, geirriteerd, onrustig slapen (zware benen), vaak naar het toilet, wat gespannen, gevoelige borsten en sinds vorige week vrijdag vlagen van misselijkheid.
Gisterochtend na 4 dagen overtijd een test gedaan, negatief. En wat denk je, ja hoor, even later had ik bij het toilet gaan wat bloedverlies en vandaag is menstruatie in alle hevigheid losgebarsten.
Toch wel enigszins teleurgesteld, maar vol goede moed naar de volgende ronde.

Groet,
Noor

Hi Noor,

Inderdaad om gek van te worden..je kan gewoon niet van je lichaam op aan ! Ik weet wel dat het kan komen doordat je er zo op bent gefocused maar aan de andere kant.. in ieder geval zwaar klote en ik kan me heel goed voorstellen dat het moeten loslaten van je hoop op iets wat je heeel graag wilt het moeilijkste is wat er bestaat.. De volgende ronde gaan we gewoon weer positief te gemoed.

Ik weet stiekem diep in mijn hart dat ik ongesteld ga worden een deze dagen maar zolang ik nog niets zie..blijft er hoop!!

issabel

Hoi Noor,

Wat jammer nou. Ik ben nog steeds niet ongi maar zoals je gisteren al wel had gelezen beroerd,hofdpijn etc. maar ik denk zelf steeds oh ik word ongi want dat had
ik voor die tijd ook altijd. Maar ben nu 2 dgn niet fit maar durf nog niet weer een test te doen moet er eerst weer een halen en dan zien we het wel weer.
Je moet weten dat ik de hele week aan je heb gedacht ei tegen mijn collega's ken iemand via de forum   en die zit in het zelfde schuitje als mij.
En dat ik het toch wel heel fijn vind om er zo met lotgenoten over te kunnen praten.
Goed we gaan gewoon weer om nieuw er tegen aan. En blijf aan je denken.
Je hoort wel weer van me.

groetjes astrid en komop

Hoi,

Wat een ellende dat de duivels er weer zijn! En wat kan ons lijf ons toch bedriegen.

Ik weet precies wat je bedoeld! Ook al ruim 1,5 week last van vanalles. Vanmorgen getest. Negatief. En inmiddels voel ik het rode leger eraan komen. Weer niks dus deze maand. En ik had zo'n goede hoop!

Even wachten tot ze er echt zijn, en dan weer op naar de volgende ronde!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan