rode duivels

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.

Gisterenavond kwamen die k.t rode duivels langs.
Jullie zullen wel denken wat zit ze nou te zeuren.
Ik heb namelijk al een dochtertje van 1.5 jaar oud en ik ben eind oktober pas met de pil gestopt. Maar de verschijnselen van een zwangerschap had ik zo'n beetje allemaal, maar helaas toch ongi geworden.
Bij onze dochter was het de tweede keer al raak. Als dat nu weer zo zou zijn, dan zouden we het jaar niet beter kunnen beginnen. Maar dat moeten allemaal maar afwachten.

Die verschijnselen kunnen ook komen door een verandering van de hormonen in je lichaam nu je gestopt bent met de pil.

We willen allemaal zo graag dat we onze hoop op ieder verschijnsel richten en juist daardoor extra teleurgesteld zijn.

Zelf heb ik altijd in de periode na mijn eisprong iets last van mijn borsten, maar nu is het zelfs zo erg dat tillen en vooroverbukken heel pijnlijk is. Zelf houd ik me maar voor dat het formaat van mijn borsten de boosdoener hiervan is, maar stiekem.....

Je ziet het ook Miep hoopt.

Succes
Liefs Miep

Hé Amber,

tjaa, of het nu de eerste maand is of de 10e...ik denk dat ieder op zijn manier elke keer weer baalt van die k*t ongi :( ook dat je al een dochtertje hebt maakt niks uit qau teleurstelling elke maand denk ik...je hebt nu toch éénmaal het tweede kindje in je hoofd en daar ben je mee bezig, logisch dat je baalt als die ongi weer doorkomt!!!

Hoop voor je dat het snel raak is.....

Groetjes Kaa

Hoi,helemaal geen gezeur hoor. Ik had na het stoppen met de pil ook een hele tijd allerlei verschijnselen. Van mijn dochter was ik ook snel zwanger en begin dit jaar ook weer erg snel. ( helaas een miskraam ) Als je eenmaal hebt besloten dat je een baby'tje wilt dan wil je die ook meteen. Wij wachten nu nog steeds op een + maar er gebeurt maar niets. Succes,XXX

Ook al heb je al een kindje, je mag best teleurgesteld zijn dat het niet gelijk ronde 1 raak is! De vorige keer heb je gewoon geluk gehad, en laten we hopen dat je dat nu weer hebt! En misschien wel helemaal zwanger het nieuwe jaar ingaat.

ook ik heb een dochtertje van 3.maar we zijn nu toch alweer een jaar bezig en nog niet zwanger we zijn nu bij de gyn en nu blijkt dat mijn progesteron gehalte aan de lage kant is balen.maar nu krijg ik in jan een cyclusanalyse en als het dan nog niet zo is krijg ik pilletjes ik weet wel ik heb al een kindje maar toch zijn we elke maand weer zo verschrikkelijk teleurgesteld maar we blijven hoop houden hoe moeilijk het soms is.heel veel sterkte gr maflo

Terug
Bovenaan