rode duivels

A

Anoniem

Guest
Vannacht is mijn menstruatie in alle hevigheid losgebarsten. Eerlijk gezegd had ik toch het gevoel dit keer zwanger te zijn gezien de symptomen, maar helaas. Ik begrijp dan ook niet waar die misselijkheid vandaan komt.
Ik zit pas in de 4e ronde, maar ben toch wel enigszins teleurgesteld. Moet ik voor een juiste berekening van de vruchtbare periode uitgaan van een gemiddelde cyclus of zoals ik lees om de twee dagen ´klussen ´?. De laatste cyclussen waren 33, 29 en 32 dagen.

Op dus naar de 4e ronde, weet alleen niet wanneer mijn NOD is in jamuari.

Groet,
Noor

Lieve Noor,

Ik vind het heel jammer voor je. Door de symptomen dacht ik ook dat je zwanger zo zijn. De symptomen van de duivels en een zwangerschap kunnen zo op elkaar lijken.

Wil je weten wanneer je eisprong is, gebruik dan een ovulatietest (en/of temperaturen). Had ik de laatste 2 maanden ook gedaan en met succes.

Liefs Coco

Hé Noor,

Balen hé!!!! Die van mij zijn ook losgebarsten hoor en precies weer op dag 28...ggggggrrrrrrrrrr..........heb de verdere dag lopen vloeken en huilen, was zo teleurgesteld!!!!! nu weer wachten tot de ongi verdwenen is en weer "vrolijk" verder, gaan nu ronde 6 in dus onze hoop daar maar opzetten!!!

Jullie ook weer succes aankomende maand!!!

Groetjes Kaa

Hallo allemaal,

Iedereen alvast enorm fijne feestdagen! en denk eraan 2005 wordt ons jaar! We gaan ervoor en duimen voor elkaar dat wij het allemaal in het volgend jaar ook bij ons mag gebeuren!!!!!

groeten Sjaantje

Hoi Noor

Als je gebruik gaat maken van ovutesten, dan zou ik beginnen op de dag behorende bij je kortste cyclus, en vervolgens gewoon doortesten tot je een positieve uitslag hebt. Kans dat je extra teststaafjes moet gebruiken zit er wel in, maar het is voor een goed doel.

Succes
Miep

Terug
Bovenaan