Rode duivels

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

De duivels zijn vrijdag/zaterdag doorgekomen !!!! Verdomme !!! Ik baal als een stekker  !!!  Mijn vriend was zo teleurgesteld dat het de volgende maand van hem niet meer hoeft !!! Hij is zo  bang dat wij gewoon geen kinderen kunnen krijgen.  Ik was zo verdrietig toen ik dat hoorde !!! Alleen het erge is, hoe pijn mij dat ook doet, ik kan hem wel  begrijpen. Hij wil niet met een kutgevoel naar Bosnië. Maar na even met elkaar te hebben gepraat, bel ik maandag het ziekenhuis en dan laat de eventuele onderzoeken nog wel doen die ze willen doen maar ga niet meer naar het ziekenhuis voor inwendige echo's om te zien wanneer mijn eisprong is. Dat was deze maand rond de 20e/21e dag. We zijn op vakantie dus we zien wel. Op dit moment is onze relatie belangrijker !!!! Niet dat die nu niet goed is maar om te voorkomen dat we op elkaar gaan katten, hebben we besloten om de laatste maand maar op zijn beloop te laten gaan en we zien wel wat ervan terecht komt. Dus ik kan ons niet het verjaardagscadeau geven dat we graag hadden willen hebben.

Ik hou mijn NOD dus op 1 mei.

Groetjes Biaggi

Ik heb met je te doen!! Ik vind het echt heel erg voor jullie.

Maar hou moed, ik hoor echt van heel mensen (waarbij het ook een hele tijd niet lukte) dat toen ze op vakantie waren geweest het ineens spontaan lukte.. (daar hoop ik bij mezelf ook op).

Heel veel sterkte!

gr. Wil

hè Biaggi,
Wat ontzettend jammer voor jullie.
Ik had er zo`n een positief gevoel over.
En ik snap je vriend ook goed hoor. Je word ook bang als het zo lang gaat duren.

Nou ik hoop dat je inderdaad lekker op vakantie kan, dat jullie lekker kunnen ontspannen en wie weet wat dat brengt?
Het is ook veel leuker als het zo  alsnog zou lukken.

En als het niet lukt, dan kunnen jullie met de nieuwe energie er weer even tegen.

Ik denk aan jullie Mariska

He Biaggi,

Wat erg voor jullie zeg!!! Ik kan me voorstellen dat je erg in de put zit.
Wat is het toch oneerlijk he?

Ga lekker van je vakantie genieten,  de batterij opladen om er daarna weer tegenaan te gaan.  

En ik hoop dat je ondanks deze tegenslag morgen toch een beetje een leuke verjaardag hebt, gefeliciteerd alvast!!!

Groetjes,

Esprit

Hoi Biaggi,

Wat ontzettend rot voor je meid!! Ik heb zo met je te doen!! Als iemand het verdiende dan was jij het wel!
Ik vind het ongelooflijk knap van jullie dat jullie dit besluit hebben genomen, want het zal ook zeker een dubbel gevoel zijn!
Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd, maar probeer er ook van te geniten deze laatste maand!

En ondanks alles wil ik je toch een fijne verjaardag wensen morgen!!

Liefs kreeftje
een hart voor onder de riem!

Hoi Biaggi,

We zullen voor je blijven duimen dat het er toch nog een keer
van zal komen.
Probeer van je vakantie te genieten en rust lekker uit.

groetjes leeuw32

He Biaggi,

Ach je, wat ontzettend vervelend nu.
Ik had het toch zo gehoopt voor jullie.
Ja, het kan inderdaad vervelend worden voor je relatie, het geeft een boel spanning en verdriet.
Veel liefs Zoey

Dank jullie wel meiden !!!
Lief van jullie !!!
We proberen deze maand het beste
er van te maken en maar weer afwachten !!!

Groetjes Biaggi

Terug
Bovenaan